אופל קסקדה חוזרת לישראל במחיר של 199,900 שקל !

מכונית הקבריולט הזולה בישראל: יבואנית אופל תחל בקרוב בשיווק מחודש לקסקדה המפתה עם תג מחיר שיחל ב-199,900 שקל, הנמוך בכ-100 אלף שקל מבעבר !

ששי כהן 26 במרץ, 2018
אופל קסקדה 2018

שנה של השקות באופל: לאחר שהשיקה היבואנית את האינסיגניה בסוף 2017, והמשיכה הבוקר בהשקת צמד רכבי הפנאי החדשים: אופל קרוסלנד X ואופל גרנדלנד X, חשפה הבוקר החברה גם מספר דגמים שיגיעו בהמשך השנה, כשהמעניין ביניהם הוא רכב הקבריולט אופל קסקדה שחוזר עם תג מחיר נמוך דרמטית מבעבר, המציב אותו כמכונית הקבריולט הזולה בארץ.




בדיוק ארבע שנים לאחר שהושקה כאן הקסקדה בפעם הקודמת עם תג מחיר שאפתני של 300,000 שקל, אשר השאיר אותה בעיקר כקישוט באולמות התצוגה של היבואן, וכמה דגמים בודדים שעלו לכביש, מראים באופל שהם בהחלט מתכננים לעשות קאמבק לשוק הישראלי, עם שלל דגמים חדשים בקטגוריות מפתח, מחירים תחרותיים וחבילות אבזור מרשימות (כולל מפרט בטיחותי) כבר בדגמי הבסיס. הקסקדה מן הסתם, לא צפויה להימכר במספרים גדולים, אלה לשמש כמקדמת תדמית צעירה ונחשקת למותג, שיחד עם מחיר שצנח בלא פחות מ-100 אלף שקל, עשויה גם להימכר במספרים יפים ביחס לשוק מכוניות הקבריולט המצומצם בארץ.

אופל קסקדה 2018


אופל קסקדה מבוססת על האסטרה מהדור השישי ומצוידת במרכב קבריולט המציע 4 מושבים מרווחים לארבעה מבוגרים, לצד תא מטען מכובד לרכבים בסגמנט הנ"ל בנפח 350 ליטר. הדגם מצויד בגג בד הנפתח חשמלית גם תוך כדי נסיעה במהירות עד 50 קמ"ש, ומבטיח בידוד מוצלח מרעשי חוץ. הקסקדה תשווק בארץ ככל הנראה עם מנוע הטורבו 1.6 ליטר 170 כ"ס המוכר, שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית ויכלול לראשונה גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות שנוספו לאחרונה לדגם בחו"ל וכוללות בין השאר: התרעה על שמירת מרחק, התרעות שטח מת במראות וסטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, מערכת זיהוי תמרורים, החלפת אורות אוטומטית ועוד. בנוסף, יוצע הדגם עם מולטימדיה חדשה תומכת אפל ואנדרואיד ואופציה לחישוקי גלגלים "20.

אופל קסקדה 2018


מחיר אופל קסקדה 2018 יחל ב-199,900 שקל בלבד, מחיר הנמוך ב-10,000 שקל מהמיני קופר קבריולה הקטנה משמעותית, או כ-55,000 שקל פחות מאאודי A3 קבריולט, הקטנה גם היא משמעותית ממנו במידות. בשורה התחתונה, נדמה שיהיה כאן רכב קבריולט עם תמורה גבוהה לכסף ביחס למקובל בסגמנט.