אינפיניטי Q30 תיחשף רשמית בפרנקפורט

אינפיניטי Q30 מצטרפת לקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות היוקרתיות ותציע לצד עיצוב קרבי, מבחר מנועים חזקים והבטחה להנאה מנהיגה.

ששי כהן 22 ביול, 2015
אינפיניטי Q30

חברת אינפיניטי תחשוף בחודש ספטמבר בתערוכת הרכב של פרנקפורט את אינפיניטי Q30, המהווה כניסה ראשונה של החברה אי פעם לקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות היוקרתיות. הדגם צפוי להתחרות בדגמים כמו מרצדס A קלאס, וולוו V40 ו- BMW סדרה 1, הנחשבות לפופולריות מאוד באירופה וריווחיות לא פחות ליצרנים. בחברה בונים על ה- Q30 במיוחד כאחד ממנועי הצמיחה של המותג באירופה, החובבת מכוניות האצ'בק, ומעריכים שהדגם יקפיץ משמעותית את מכירות המותג באירופה, שאינן נחשבות למוצלחות במיוחד עד כה.



לצד עיצוב ספורטיבי וקרבי משהו, המהווה גרסת יצור של ה- Q30 קונספט שהוצג ב-2013, מבטיחים באינפיניטי קומפקטית יוקרתית שתהיה ספורטיבית במיוחד, מהנה לנהיגה ונוחה כנדרש בקטגוריית הפרימיום. בחברה מפרסמים לעת עתה תמונה בודדת של הרכב ונמנעים מלספק פרטים טכניים אודות המנועים וכו' וכך גם לגבי תמונות פנים הרכב.

אינפיניטי Q30

אינפיניטי Q30


אינפיניטי Q30 פותחה באירופה ותיוצר במפעל חדש של החברה באנגליה. הדגם ייחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט 2015 וככל הנראה יגיע לארץ במהלך 2016.