אירוע המכירות של קבוצת סמל"ת- יש למה לצפות?

תצוגת מכוניות גדולה יותר מתערוכת אוטומוטור… יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, סובארו, אבארט, איווקו, טרקטורוני קאן אם ואופנועי השטח של BETA החלה היום באירוע מכירות בגני התערוכה שיימשך יומיים. מה מציעים שם?

ששי כהן 21 בספט, 2016
אירוע המכירות של קבוצת סמל"ת

קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, סובארו, אבארט, איווקו, טרקטורוני קאן אם ואופנועי השטח של BETA, החלה היום ב-"אירוע מכירות חד פעמי בתנאים בלעדיים ובהזדמנות של פעם בשנה" לדברי החברה. אז יצאנו לשטח להתרשם מאחד מאירועי המכירות הגדולים שנערכים בימים אלה, המתקיים יומיים בגני התערוכה בת"א.

מפגן מכוניות מרשים ( אפילו יותר מאוטומוטור...) מפגן מכוניות מרשים ( אפילו יותר מאוטומוטור של השנים האחרונות…)
בראש ובראשונה, האירוע שנערך בביתן מספר 1 בגני התערוכה, מפתיע בכמות הרכבים שהוצבו באולם. אם תרצו, תצוגה עשירה יותר מתערוכת אוטומוטור של השנים האחרונות, לרבות 3 השקות מקומיות (אלפא ג'וליה, פיאט פולבק ומידיבוס של איווקו חדש עם 27 מקומות ישיבה), ועשרות דגמים נוספים של כל מותגי החברה, לרבות החטיבה המסחרית של פיאט, המסחריות והמשאיות של איווקו ותצוגה מרשימה של טרקטורוני Can AM ואופנועי השטח של BETA.
אלפא ג'וליה החדשה - החל מרבע מיליון ש"ח אלפא ג'וליה החדשה – החל מרבע מיליון ש"ח
במקום מתאפשרת באופן נדיר גם רכישת הרכב וקבלתו תוך חמש שעות, עם שלל רכבים שמוכנים למסירה מיידית, ולצד כיבוד קל מלווים מסכי ענק את מצב המכירות לחימום אווירת המכירות ותצוגה אקטיבית של מספר המכוניות שנותרו למכירה במבצע ( החלו עם 1,000 מכוניות…)
פיאט פולבק החדשה - אח תאום למיצובישי טרייטון עם אחריות מורחבת של 4 שנים פיאט פולבק החדש – אח תאום למיצובישי טרייטון עם אחריות מורחבת של 4 שנים
אז האם יש שם מבצעים שווים? תלוי בדגמים: כך למשל, בפיאט טיפו המשפחתית הוצע לנו בעסקת מזומן הנחה של 1,500 ש"ח בלבדלדגם האוטומטי הבסיסי (המאובזר אינו קיים במלאי). הגרסה הידנית שלה מוצעת ב-4,000 ש"ח הנחה ( החל מ-85,900 ש"ח+ טרייד-אין במחיר מחירון). באלפא ג'ולייטה מצהירים על מחיר של פעם בשנה – החל מ-159,900 ש"ח, אך מדובר במחיר מבצע אותו מציעים לדגם כבר במספר אירועי מכירות…
המידיבוס החדש של איווקו המיועד ל-27 נוסעים + מדריך- 486,900 ש"ח+ מע"מ המידיבוס החדש של איווקו המיועד ל-27 נוסעים + מדריך- 486,900 ש"ח+ מע"מ
בדגמים אחרים מוצעות הנחות מכובדות יותר – עד 10,000 ש"ח בדגמי סובארו XV, עד 15,000 ש"ח הנחה לסובארו B4 וסובארו פורסטר אוטומטית החל מ-165 אלף שקל. פיאט 500 מוצעת בחל מ-79,900 ש"ח לדגם אוטומטי + טרייד-אין במחיר מחירון.
תצוגת כלי השטח של מוטוטראק תצוגת כלי השטח של מוטוטראק
אירוע המכירות של קבוצת סמל"ת ייערך גם מחר ה-22/9 בגני התערוכה.