אירוע המסחריות והמשאיות של כלמוביל

רוכשים מסחרית או משאית של מרצדס ומקבלים במתנה טיסה וביקור במפעל החברה בגרמניה. חברת כלמוביל תחל מחר באירוע מסחריות ומשאיות שיימשך 3 ימים ויכלול שלל מבצעים לדגמי החברה.

ששי כהן 21 במרץ, 2017
אירוע מסחריות מרצדס

קבוצת רכבי ההובלה וההיסעים של כלמוביל, יבואנית מרצדס והמשאיות של מיצובישי, תחל מחר באירוע מכירות עבור רכבי המסחריות ומשאיות ההובלה בין התאריכים 22.3 – 24.3 במתחם פי גלילות. האירוע יכלול את כל דגמי החברה, החל מהובלה קלה של דגמי 3.5 טון כגון מרצדס ספרינטר ואן, ספרינטר חד קבינה, משאיות פוסו 7.5 טון ועד למשאיות הובלה בינוניות וכבדות כדוגמת האטגו, אנטוס, ארוקס ואקטרוס.




באירוע, הלקוחות ייהנו ממבצעי מכירות הכוללים הצעות מימון נוחות, אפשרות לטרייד אין, ליסינג תפעולי ועוד. מלבד המבצעים, כל קנייה של מרצדס מזכה בטיסה וביקור במפעל היצרן בגרמניה. בנוסף, לקוחות יוכלו לרכוש משאיות פוסו (של מיצובישי) בשיטת שלם וסע ללא צורך בהמתנה לאספקת המשאית.
לדברי אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל: "כלמוביל מספקת מגוון רחב של פתרונות שינוע והובלה. אנו מעניקים הצעות קנייה אטרקטיביות המותאמות באופן אישי לכל לקוח הכוללים ליווי מלא גם לאחר הרכישה."