איתוראן SCOOTER- מערכת חדשה למניעת גניבות אופנועים

חוששים מגניבת כלי רכב דו-גלגלי? חברת איתוראן משיקה את איתוראן SCOOTER- מערכת איתור חדשה לקטנועים ואופנועים, משולבת מוקד האכיפה של איתוראן וכוללת הנחה משמעותית בביטוח מקיף.

ששי כהן 15 בדצמ, 2014
סאן יאנג

בעית גניבות אופנועים וקטנועים בישראל, היא גורם נוסף המונע את התפתחות השוק הדו-גלגלי בארץ, עקב מחירי הביטוח המקיף הגבוהים, המהווים גורם נוסף בהברחת רוכבים מהעולם הדו-גלגלי. כחלק מהמאבק בנושא הגניבות ( שפופולרי מאוד בקרב כמה מותגי רכב דו-גלגלי פופולארים בישראל ), משיקה חברת איתוראן מערכת איתוראן ייעודית לאופנועים בשיתוף פעולה עם חברת מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג, ימאהה, קוואסאקי ואחרים וחברת הביטוח אודי דגן שהינה סוכנות הביטוח הגדולה ביותר בישראל בתחום הביטוח לדו-גלגלי.


איתוראן Scooter
המערכת החדשה " איתוראן סקוטר " הינה יחידת איתור אוטונומית המוסלקת בקטנוע או באופנוע. המערכת כוללת חיישן טלטול אשר בעת הפעלתו נשלחת ללקוח התרעה באמצעות SMS לנייד. פנייה של הלקוח למרכז המבצעי של איתוראן מפעילה את מערך האכיפה של איתוראן ואת כוחות הביטחון בהתאם לצורך. לדברי החברה, יתרונות המערכת כוללים מערכת איתור רדומה ועצמאית שאינה דורשת חיבור למערכת החשמל של הכלי, ונהנית ממידות קומפקטיות המאפשרות הסלקה פשוטה. בנוסף, המערכת מבוססת רדיו –תכונה יעילה יותר ממערכות מבוססות GPS עקב יכולת איתור גם בתוך שטחים מקורים, וכוללת סוללה פנימית לשנתיים ויחידת מוקשחת, אטומה למים ועמידה במיוחד.
מלבד היעילות כנגד גניבה, מערכת איתוראן SCOOTER תזכה גם בהטבה בביטוח. כל לקוח שיתקין את המערכת את הדו גלגלי שברשותו בביטוח צד ג' או מקיף בסוכנות "אודי דגן" – יקבל הנחה של 10% בביטוח צד ג' או בביטוח מקיף, וזאת בנוסף להחזר כספי בסך 340 ₪ בעת רכישת המערכת.
מחיר המערכת יעמוד על 1600 ₪ (כולל מע"מ ודמי מנוי) בשנה הראשונה- כאשר לקוח שיבטח את הקטנוע ב- "אודי דגן סוכנות לביטוח" יהנה כאמור מהנחה וישלם 1260 ₪ בלבד, זאת בנוסף ל-10% הנחה נוספים עבור ביטוח צד ג' או מקיף. בשנה השנייה עלות דמי המנוי תעמוד על 18 ₪ בלבד.

עוד מדו גלגלי