אלפא מיטו תלתן ירוק בישראל

מצוידת במנוע המולטי אייר 1.4 ליטר טורבו בעל הספק של 170 כ"ס ומערכת START&STOP לטובת חיסכון בדלק. חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, מרחיבה את היצע דגמי אלפא בארץ והחלה לשווק את  המיטו תלתן ירוק , גרסת הביצועים השרירית של המיטו לטובת חובבי הנהיגה והביצועים. המיטו המחוזקת מצוידת במנוע 1.4 ליטר טורבו מסדרת המולטי אייר המפיק…

ששי כהן 21 במרץ, 2010

מצוידת במנוע המולטי אייר 1.4 ליטר טורבו בעל הספק של 170 כ"ס ומערכת START&STOP לטובת חיסכון בדלק.

חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, מרחיבה את היצע דגמי אלפא בארץ והחלה לשווק את  המיטו תלתן ירוק , גרסת הביצועים השרירית של המיטו לטובת חובבי הנהיגה והביצועים.
המיטו המחוזקת מצוידת במנוע 1.4 ליטר טורבו מסדרת המולטי אייר המפיק 170 כ"ס ומשודך לגיר ידני בעל שישה יחסי העברה .  ביצועי המכונית מצויינים עם תאוצה מ-0 ל- 100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות ומהירות מרבית של 219 קמ"ש.
למרות הביצועים החמים , מציחה המיטו להיות גם ידידותית לסביבה וחסכונית בדלק אפילו מרוב המשפחתיות המוכרות ובעלת צריכת דלק ממוצעת של 15.4 ק"מ לליטר. פליטת ה CO2 שלה נמוכה מאוד ביחס לביצועים ועומדת על 130 גרם לק"מ בלבד , לא מעט בזכות מערכת  ה START&STOP הסטנדרטית אשר מכבה את המנוע בכל עצירה ומניעה אותו מידית עם לחיצה על דוושת התאוצה. במדד הירוק מקבלת המכונית ציון מצוין של 4 .
אבזור הרכב הסטנדרטי כולל מזגן עם בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם 8 רמקולים, הגה ספורטיבי מצופה עור,מחשב דרך, פגוש אחורי ספורטיבי,קליפרים אדומים בגלגלי הרכב,חישוקי "17 בעיצוב ייחודי, לוח שעונים ספורטיבי יותר ועוד. אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט 9 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת לסיוע בזינוק בעליה ועוד. המכונית זכתה ב 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
מחיר אלפא מיטו תלתן ירוק נקבע על 182,990 ש"ח ולטענת היבואן כמעט כל המשלוח הראשון נמכר מראש.
האייקון "תלתן ירוק"  הוא סמל דגמי הביצועים של אלפא רומיאו אשר הוצג לראשונה על ידי נהג המרוצים אוגו סיווצ'י בשנה 1923 בתחרות טארגה פלוריו בה זכה. בשנת 1963 הוצג הסמל על מודל מרוץ של הג'ולייטה

עוד מחדשות רכב