אסטון מרטין הושקה רשמית בישראל

חברת אוטוארט מקבוצת אוטודיל, השיקה היום רשמית את אסטון מרטין בישראל, עם מבחר של 12 דגמי יוקרה ספורטיביים במחירים החל מ- 949,000 ש"ח.

ששי כהן 06 במאי, 2015
אסטון מרטין ראפיד S

חברת אוטוארט, יבואנית אסטון מרטין בישראל, השיקה היום רשמית בצהריים את מותג היוקרה הבריטי בישראל , באירוע שנערך באולם התצוגה של החברה בהרצליה פיתוח ובמעמדם של המנכ"ל אנדי פאלמר ומנהל אזור המזה"ת וצפון אפריקה ניר סלייד. באירוע נכחו כמובן גם הבעלים החדשים של אוטוארט – תומר דותן ומאיר אוחיון להם ניסיון רב בשיווק מכוניות יוקרה סופר יוקרתיות בארץ, בשל היותם חלק מהבעלים של חברת אוטודיל.



אסטון מרטין ראפיד S

אסטון מרטין ראפיד S


מותג אסטון מרטין משווק בארץ כבר מספר חודשים ומייבא לארץ את כל דגמי היצרן. היצע הדגמים מתחיל בדגם ואנטג' קופה V8 שמוצע במחיר החל מ- 949,000 ש"ח לגרסה הידנית ומגיע עד 2,431,000 ש"ח לדגם הוואנקוויש קופה לפני תוספות כמובן. במסגרת ההשקה היום, הושק רשמית גם ה v12 ואנטג' S במחיר של 1,848,000 ש"ח. בעתיד יצטרפו להיצע גם הקרוסאובר החדש DBX שהוצג כקונספט עד כה, ומכונית הסאלון האולטרה יוקרתית אסטון מרטין לגונדה. מאז תחילת השיווק של המותג בארץ עלו לכבישים בישראל 9 מכוניות ותוכניות היבואן עומדות על כ- 100 מכוניות בארבע שנים הקרובות, מהם כ- 15 בשנה הנוכחית.
תומר דותן בעלים משותף אסטון מרטין ישראל ;ד"ר אנדי פאלמר מנכ"ל אסטון מרטין העולמית; מאיר אוחיון בעלים משותף אסטון מרטין ישראל ( צילום: רונן טופלברג )

תומר דותן בעלים משותף אסטון מרטין ישראל ;ד"ר אנדי פאלמר מנכ"ל אסטון מרטין העולמית; מאיר אוחיון בעלים משותף אסטון מרטין ישראל ( צילום: רונן טופלברג )


לדברי תומר דותן ומאיר אוחיון :על פי נתוני "אוטודיל", המתמחה בין היתר במכירת רכבי "סופר פרימיום" (700,000 ₪ ומעלה), ב-4 השנים האחרונות חלה עלייה של כ-50 אחוז בביקוש לקטגוריה. אוטודיל מכרה 30 מכוניות העומדות בקריטריון מחיר זה בשנת 2012, לעומת 46 בשנת 2014 ומתחילת השנה נמכרו ברבעון הראשון כ-15 מכוניות נוספות במחירים הנ"ל, כאשר זמן המכירה הממוצע של מכונית כזאת התקצר משמעותית ועומד על כ-13 יום בלבד.אסטון מרטין
לנוכח הניסיון הרב של בעלי הסוכנות המקומית במכירת רכבי יוקרה בעלי תג מחיר גבוה במיוחד, הם מעריכים שמותג אסטון מרטין יתקבל באהדה בשוק המקומי, כאשר לזכותו עיצוב ספורטיבי ויוקרתי, אך יחד עם זאת לא מנקר עיניים כמו חלק מהמתחרים.
אולם התצוגה של אסטון מרטין ממוקם ברחוב המדע 7 בהרצליה פיתוח