אקשן מוטורי לסוכות: פסטיבל מוטור סיטי

מחפשים אטרקציה מוטורית משפחתית לסוכות? פסטיבל מוטור סיטי שיתקיים בחג הסוכות בדרום, יציע מירוצי מכוניות, מופעי ראווה של דגמי ספורט ושלל מתקני נהיגה, סימולטורים, סדנאות ופעילויות.

ששי כהן 20 בספט, 2018

חובבים כלי רכב מהירים ומחפשים אטרקציה מוטורית לחג הסוכות? בחול המועד יתקיים פסטיבל "מוטור סיטי", בו ייערכו שלל מירוצי מכוניות מקומיים, מופעי ראווה של מכוניות על ספורטיביות והפנינג מוטורי הכולל שלל מתקנים למשפחות וילדים.

הפסטיבל המוטורי יתקיים בפארק 'מוטור סיטי' הסמוך לשדה תימן בחול המועד סוכות ה- 25-26 בספטמבר, ובו תוכלו לצפות בתחרויות מירוץ בנהיגה בהם ישתתפו נהגי מירוץ מהארץ ומהעולם. כמו כן יתקיימו מופעי ראווה של מכוניות על ספורטיביות כמו פרארי ופורשה, ולצד מופעי הספורט המוטורי יתקיים הפנינג ענק למשפחות ולילדים עם מתקני נהיגה, סימולטורים, סדנאות ופעילויות. במקום יקומו מתחמי אוכל ופעילות מוצלים בו יוכל הקהל לצפות בתחרויות ולעודד את הנהגים.

פסטיבל מוטור סיטי

אחת האטרקציות המרכזיות בפסטיבל היא הגרלת 30 כרטיסים לנסיעות מרוץ ב- 4 רכבי מרוץ פג'ו 208 racing cup, כשהקהל הרחב יוזמן לשבת לצד הנהגים, ולחוות את החוויה המוטורית ממש מתוך הרכב.

הפסטיבל בסוכות הוא רק יריית הפתיחה למגוון פעילויות הצפויות להתקיים באופן שוטף בפארק 'מוטורסיטי' ביניהן הדרכות נהיגת מסלול, הדרכות אישיות, מרוצים ועוד.

הפסטיבל יתקיים בימים שלישי-רביעי, ה- 25-26 בספטמבר, בין השעות 10:00-17:00

עלות כרטיס: 80 ש"ח מבוגר, 42 ש"ח ילד (עד גיל 18)

צילומים: עמית אגרונוב