ארוך טווח: טויוטה קורולה 2014- עדכון ראשון

טויוטה קורולה 2014, המכונית הנמכרת ביותר בארץ השנה, צוברת יותר מ- 3,000 ק"מ על השעון בחודש הראשון שלה והגיע הזמן לעדכן.

ששי כהן 23 בנוב, 2014
טויוטה קורולה 2014

טויוטה קורולה 2014 שהתייצבה אצלנו למבחן דרכים ארוך טווח, סוגרת כבר כמעט חודש והגיע הזמן לעדכון ראשון, ולספר אודות האמינות שלה בינתיים, החיים עימה, וכמובן צריכת הדלק שלה בחיי היום יום.


במהלך החודש החולף, צברה הקורולה 3,400 ק"מ ראשונים, נתון גבוה יחסית ומראה על קצב ק"מ גבוה משמעותית מהממוצע הארצי. לעת עתה, לא נרשמות תלונות על איכות הנהיגה ונרשמת שביעות רצון גבוהה באופן כללי מהרכב. יחד עם זאת, נרשמת ביקורת המתייחסת לתצרוכת הדלק של המכונית שרחוקה למדי מנתוני היצרן ( שמצהיר על על 17.86 ק"מ לליטר בממוצע ) ועומדת עד עתה על 11 ק"מ לליטר בממוצע. יחד עם זאת, למען ההגינות, אוסיף כי הנוהג ברכב מבצע חלק גדול מאוד מנסיעותיו בתחומי העיר, נתון הנחשב לבזבזני יותר בדלק, ובנוסף, הרכב סובל מריבוי נהגים צעירים, וייתכן שאופי הנהיגה שלהם פחות חסכוני. טויוטה קורולה 2014
ויש גם התקנה ראשונה
בחודש החולף רשמה גם המכונית ביקור בחנות אביזרי רכב לצורך התקנה של חיישני חניה. למרות שהקורולה בדור הנוכחי שלה מגיעה כבר ברמת האבזור הבסיסית SUN עם מערכת ה- TOYOTA TOUCH 2 הכוללת: מסך מגע "6.1, דיבורית Bluetooth עם שליטה ממסך המגע ומצלמה אחורית לסיוע בחנייה, נראה שעדיין אין תחליף לצפצופים של חיישני החנייה שללא ספק עוזרים במניעת מכות לפגוש האחורי בעת חנייה, וכמובן יכולים גם למנוע דריסה חלילה של הולך רגל בנסיעה לאחור. בסה"כ מדובר בפריט בטיחותי מאוד וכל נהג שהתרגל לנסוע עם רכב עם חיישני רוורס, יתקשה לוותר על הפריט ולהחליף אותו במצלמת רוורס שלא מתריעה קולית על עצם המפריע בדרך. עלות ההתקנה גם זניחה ועמדה על 290 ש"ח כולל התקנה ואחריות ל- 3 שנים.

טויוטה קורולה 2014

טויוטה קורולה 2014


מעבר לכך, האמינות לעת עתה משביעה רצון ( בכל זאת מדובר ברכב חדש ) ובעלי הרכב מרוצים למדי מהחיים עימה בחיי היום יום, כאשר הרכב בהחלט עונה לדרישותיהם בהיבטים של נוחות, ביצועים ושימושיות.