ארוך טווח: סוזוקי קרוסאובר – עדכון מס' 2

4 חודשים חלפו מאז העדכון הקודם של המבחן ארוך הטווח לסוזוקי קרוסאובר, ויש גם כניסה ראשונה לא צפויה למוסך.

ששי כהן 28 בדצמ, 2014
סוזוקי קרוסאובר

חצי שנה חלפה מאז שהחל סוזוקי קרוסאובר במבחן ארוך טווח ב- Wheel, בו ננסה לעמוד על אמינותו של הרכב, צריכת הדלק שלו, מחירי הטיפולים והחיים בחברתו ביום יום, הגיע הזמן לעדכון שני שמצטרף לעדכון הראשון שהובא כאן לפני כארבעה חודשים.



סוזוקי קרוסאובר אמינות
במהלך ארבעת החודשים שחלפו מאז העדכון הקודם, צבר הקרוסאובר כ- 9,300 ק"מ נוספים ובסה"כ יש לו כבר על השעון כ- 12,500 ק"מ. בסה"כ נרשמת עד כה שביעות רצון גבוהה מאוד מהרכב, אך החורף שהגיע גם גרם לשתי תקלות קלות וכניסה ראשונה למוסך שלא לצורך טיפול שגרתי. התקלה הראשונה נעוצה באיכות אחד המגבים שסירב לנקות את החלון הקדמי בימי הגשם הראשונים, והוחלף במגב חדש במסגרת האחריות וללא חיוב. התקלה השניה ארעה בשבוע החולף בו התרוקן לפתע המצבר ללא סיבה ברורה ולאחר קבלת עזרה והנעת הרכב בעזרת כבלים, חזר לעבוד ללא דופי לעת עתה. בשל היעדר האפשרות להשאיר אורות ראשיים דולקים כאשר מכבים את המנוע, ההערכה לעת עתה מדברת כנראה על אור פנימי שנשאר דולק במשך מספר שעות וייתכן וגרם להתרוקנות מסוימת של המצבר. בכל מקרה, נעקוב ונעדכן אם יהיה חדש.

סוזוקי קרוסאובר

סוזוקי קרוסאובר


סוזוקי קרוסאובר צריכת דלק
מעבר לכך, ממשיך סוזוקי קרוסאובר לספק פרטנר מצוין לחיי היום יום ובקרב הנוהגים בו נרשמת שביעות רצון מלאה מהרכב. לצד אלה, צריכת הדלק שלו ממשיכה לספק נתונים מרשימים עם תצרוכת דלק ממוצעת בחודשים האחרונים שעומדת על 15.8 ק"מ לליטר בממוצע.
עדכון נוסף יעשה ככל הנראה בעוז זמן קצר כשנגיע ל- 15,000 ק"מ ולטיפול ראשון לרכב.


סוזוקי קרוסאובר

סוזוקי קרוסאובר