בארץ: אאודי Q7 פלאג-אין e-tron

אאודי Q7 e-tron, הינו החלוץ בדגמי הפלאג-אין הייבריד של החברה בישראל. בתפריט: מנוע דיזל ומנוע חשמלי המפיקים 374 כ"ס, 6.2 שניות ל-100 קמ"ש ותצרוכת דלק של 52.6 ק"מ לליטר בממוצע ! כמה תעלה?

ששי כהן 21 באוג, 2017
אאודי Q7 פלאג-אין e-tron

צ'מפיון מוטורס יבואנית אאודי בישראל, נכנסת לראשונה לשוק המכוניות ההיברידיות ומשיקה את ה-Q7 e-tron, גרסת הפלאג-אין החשמלית של רכב הפנאי הגדול של החברה, המציעה שילוב של ביצועים מרשימים עם תצרוכת דלק נמוכה במיוחד ותג מחיר אטרקטיבי הודות למיסוי הנמוך של דגמי פלאג-אין בישראל.




ה-Q7 e-tron תתחרה בדגמים כמו וולוו XC90 T8 ומרצדס GLE500e הנהנים מהנעת פלאג-אין חסכונית ומחיר תחרותי. ה-Q7 הינו חלוץ חטיבת ה- e-tron של אאודי בישראל, כאשר גרסת ה-A3 e-tron צפויה להגיע לארץ לקראת סוף השנה ובשנתיים הקרובות צפויים גם דגמים נוספים.
ה-Q7 e-tron מציע שילוב מנצח בין יוקרה, חווית נהיגה עוצמתית וטכנולוגיית פלאג אין הייבריד המציעה חיסכון עצום בצריכת דלק, מבלי להפסיד יכולות דינמית וספורטיביות. הדגם מצויד במנוע הטורבו דיזל TDI V6 בנפח 3.0 ליטר של החברה, הפועל בשילוב מנוע חשמלי ומפיקים יחדיו הספק משולב של 374 כ"ס ומומנט אדיר של 71.4 קג"מ, המתקבל כבר מ-1,250 סל"ד, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והנעת קוואטרו (4X4). עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית ביצועים חמים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 6.2 שניות ומהירות מרבית של 230 קמ"ש.
הדגם מציע את טווח הנסיעה החשמלית הארוך בקטגוריה: 56 ק"מ בין טעינות, וצריכת הדלק המשולבת של שני המנועים עומדת על 55 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. כחלק מרכישת הרכב, תוצע ללקוחות Q7 e-tron התקנת עמדת טעינה ביתית ללא תוספת תשלום.

ה-Q7 e-tron תשווק בגרסת חמישה מושבים המצוידת באבזור עשיר כסטנדרט הכולל בין היתר מערכות בטיחות מתקדמות סמי אוטונומיות. בין התוספות ניתן למצוא מערכות בטיחות אקטיביות כגון: בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב, התרעה על שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית ו-Traffic jam assist המאפשרות נהיגה סמי-אוטונומית בעומסי תנועה, לוח השעונים הדיגיטלי – Virtual Cockpit, מתלי אוויר אדפטיביים ובורר מצבי נהיגה, מצלמת 360, תאורת LED קדמית ואחורית, גג זכוכית פנוראמי, מערכת BOSE 3D Sound סגירת ואקום לדלתות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם אוורור וחימום וזיכרון למושב נהג, חישוקי סגסוגת קלה 20" ועוד.
חבילת גימור Superior כוללת בנוסף פנסי Matrix LED עם איתות דינמי, חישוקי 21", מערכת סאונד B&O עם 23 רמקולים, חבילת עור מלאה, מושבים קדמיים עם פונקציית מסאז', מערכת ראיית לילה, Head up display ועוד, אך תעלה 109,900 שקל נוספים!




מחיר אאודי Q7 פלאג-אין e-tron נקבע על 539,900 שקל, כ-44,000 שקל בלבד מעל לגרסת הדיזל הבסיסית של ה- Q7 המספקת הרבה פחות ביצועים ומצוידת בהרבה פחות אבזור. להערכתנו, סביר להניח שהדגם החדש יוביל את מכירות ה-Q7 בארץ כל עוד וישאר המיסוי הנמוך, בדומה לביצועי המכירות של דגמי פלאג-אין נוספים בשוק היוקרה. אספקה ראשונה של הדגמים צפויה בחודש אוקטובר 2017.