בארץ: אודי Q7 דיזל בגרסת 5 מושבים מוזלת

גרסת ה-5 מושבים של אודי Q7 תשווק עם מנוע דיזל 3.0 ליטר 218 כ"ס ותציע לצד ביצועים חמים ואבזור עשיר, צריכת דלק של 18 ק"מ לליטר ומחיר של 449,000 ש"ח.

ששי כהן 04 באוג, 2015
אודי Q7 דיזל 2015

חודש לאחר שנחתה בארץ אודי Q7 החדשה במחיר התחלתי של 495 אלף שקל, מרחיבה צ'מפיון מוטורס יבואנית אודי, את היצע הדגמים ומתחילה בשיווק גרסת בסיס חדשה ל-Q7 המצוידת במנוע דיזל פחות חזק, חמישה מושבים במקום שבעה ותג מחיר תחרותי שיוצע בתקופת ההשקה ב- 449 אלף שקל.



גרסת הבסיס החדשה מצוידת במנוע טורבו-דיזל TDI המפיק 218 כ"ס ומומנט מירבי של 51 קג"מ המתקבל כבר ב-1,250 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע ב- Q7 תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 7.1 שניות, מהירות מירבית של 216 וצריכת דלק של 18.1 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן, לצד דרגת זיהום אוויר 9.
למרות שמדובר בגרסת בסיס, האבזור עשיר כבר ברמת הגימור הבסיסית וכולל : חלון גג פנורמי עם פתיחה מלאה והטיה אנכית, ריפודי עור משולב, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מערכת Start & Stop, מולטימדיה עם 10 רמקולים, מסך צבעוני 8.3 אינץ', "מפתח חכם", פנסי קסנון, פתיחה ונעילה חשמלית של דלת תא המטען, בלם יד חשמלי, שמשות אחוריות כהות, שמשות קדמיות מבודדות חום, דיבורית BT, חישוק "18 בעיצוב 10 צלעות, מראות חשמליות מתקפלות, שליטה מגלגל ההגה, תאורת יום ייעודית, מערכת Coming Home & Leaving Home, מערכת בקרת מומנט גלגל סלקטיבית בפניות, 6 כריות אוויר, חיישני חנייה קדמיים אחוריים, חיווי התרעת ירידת לחץ אוויר בצמיגים, חיישני תאורה וגשם ועוד.

רמת הגימור -Luxury שתוצע כאופציה במחיר של 39,900 ש"ח, כוללת בנוסף : את מערכת ה- Audi Virtual cockpit עם הממשק הווירטואלי המציעה עמדת שליטה ולוח מחוונים דיגיטלי וירטואלי על פי בחירה. הלוח המבוסס על שבב גרפי ורזולוציית מסך יוצאת דופן המציע מצב קלאסי בו לקוחות יכולים לחזות במראה הסטנדרטי המוכר של לוח מחוונים עם חוגות ושאר הפונקציות המוכרות כגון מד דלק וירטואלי. המצב השני חושף את החזון העתידי של רכבים לשנים הקרובות עם בקרת ניווט ומפה התופסים את כל המסך בן '12 לצד הצגת נתונים הכרחיים בדפנות התחתונות של המסך. בנוסף רוכש החבילה ייהנה מחישוקי אלומיניום בעיצוב 5 צלעות כוכב, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורי שליטה, משענת מושב אחורי בשורת המושבים השלישית מתקפלת ומתפצלת ל-50:50 וקיפול שטוח מלא ועוד.

אודי Q7 דיזל 2015

אודי Q7 דיזל 2015


לדברי ניב אורון, מנהל חטיבת Audi: "הגרסה החדשה של ה- Q7 מציגה רף כניסה חדש המאפשר לקהלים רחבים יותר ליהנות מספינת הדגל הטכנולוגית של Audi. גרסת חמשת המקומות של ה-Q7 מוצעת באבזור מלא, נוחות ובטיחות על פי הסטנדרטים הגבוהים בקטגוריה. מחירה האטרקטיבי מציב אותה בנק' פתיחה מצוינת בהשוואה למתחרותיה ואנו מאמינים כי דגם זה יהווה מרכיב חשוב בהצלחה סדרת ה- Q7 בסגמנט הפנאי יוקרה בישראל".
מחיר אודי Q7 דיזל 5 מושבים נקבע על 495,000 ש"ח. במהלך השקת הדגם, תוצע המכונית במחיר התחלתי אטרקטיבי של 495 אלף שקל לעסקת מזומן בלבד.