בארץ: דגמי 2016 של אופנועי Zero החשמליים

יבואנית אופנועי Zero החשמליים מרחיבה את היצע הדגמים ומתחילה בשיווק דגמי 2016 עם דגמי סופרמוטו ואדוונצ'ר שמצטרפים להיצע.

ששי כהן 20 בנוב, 2015
zero-dsr-2016

חברת חשמל אוטו ( AutoE ), יבואנית אופנועי זירו החשמליים בישראל, מרחיבה את היצע האופנועים בארץ מארבעה לשישה ומתחילה בשיווק דגמי 2016 הכוללים צמד דגמים חדשים, שישווקו לצידם של ארבעת הדגמים המוכרים FX, DS, S, SR.




הדגם החדש הראשון שמצטרף להיצע הוא ה – Zero FXS – סופרמוטו חשמלי המבטיח לספק ביצועים מרגשים על האספלט. הדגם בעל המשקל הנמוך מ- 140 ק"ג, מגיע עם צמיגי פירלי דיאבלו רוסו 2, מצויד במנוע חשמלי המפיק מומנט עצבני של 9.7 קג"מ, ומתגאה ברכיבים ש"נתפרו" במיוחד כדי לספק שליטה ותגובה יוצאות דופן ברחובות האורבניים. הדגם השני שמצטרף להיצע, הוא ה-Zero DSR, המצטרף לקטגוריית אופנועי האדוונצ'ר עם מנוע המפיק מומנט של 14.66 קג"מ, ומציע אופי דו-שימושי עם הבטחת היצרן ליכולות זריזות במיוחד על האספלט, לצד יכולות מרשימות גם בשטח.

 Zero FXS - סופרמוטו חשמלי ראשון בארץ

Zero FXS – סופרמוטו חשמלי ראשון בארץ


האופנועים החשמליים החדשים מונעים באמצעות מנועי ה-Z-Force PowerTrain. המנועים החדשים מפיקים כוח באופן יעיל יותר, מתקררים מהר יותר ועמידים יותר בטמפרטורות גבוהות, מה שמתורגם לביצועים טובים משמעותית ברכיבות אגרסיביות ומהירות גבוהה שנשמרת טוב לאורך זמן. את האנרגיה מספקות סוללות ליתיום-יון Z-Force של Zero, הסוללות המתקדמות ביותר בתעשיית התחבורה החשמלית. השדרוגים האחרונים בטכנולוגיית הסוללות מאפשרים להגיע לטווח מדהים של מעל 310 ק"מ ברכיבה עירונית, ועד 160 ק"מ ברכיבה בינעירונית במהירות שיוט של 110 קמ"ש.
צמד הדגמים החדשים, כמו גם ארבעת הדגמים המוכרים, כוללים בדגמי 2016 כסטנדרט מתלים של חברת SHOWA היפנית, בלמי ABS של חברת בוש הגרמנית וצמיגי פירלי איכותיים. מחירי דגמי 2016 של אופנועי זירו יחלו ב- 58,900 ש"ח לדגם ה- ZERO FX הבסיסי ועד 115,900 ש"ח לדגם ה- ZERO SR המאובזר ביותר.



עוד מדו גלגלי