בארץ: וולוו S60 פולסטאר – הוולוו המהירה בעולם !

367 כוחות סוס, תאוצה של 4.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ותכנון נרחב מעולם המרוצים. וולוו S60 פולסטאר נוחתת בישראל במחיר של 420,000 שקל.

ששי כהן 14 בנוב, 2016
וולוו S60 פולסטאר

חברת מאיר, יבואנית וולוו, מיישרת קו עם המתחרות המציעות שלל דגמי ספורט קיצוניים, ומודיעה על התחלת שיווקה של וולוו S60 פולסטאר בישראל – הוולוו המהירה בעולם. בדומה לחטיבת AMG של מרצדס, דגמי "אודי ספורט" וסדרה M של ב.מ.וו, לוולוו יש את חטיבת המרוצים "פולסטאר" אשר משביחה את דגמי וולוו מזה 20 שנה, עם העברת הידע והניסיון ממסלול המרוצים לכביש. בניגוד לדגם הקודם ששווק במדינות בודדות, ה-S60 פולסטאר החדש ישווק ב-47 מדינות, כולל ישראל, כאשר מדגם זה ייוצרו כ-600 יחידות בלבד.




וולוו S60 פולסטאר מצוידת במנוע 2.0 ליטר, 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר מסדרת ה- DriveE החסכונית של החברה, המפיקה כח המשתווה למנועי 6 ו-8 צילינדרים. בעזרת מגדש טורבו ומגדש על, מפיק המנוע 367 כ"ס, המזניקים את המכונית ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות בלבד. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, והנעת הרכב כפולה לטובת אחיזת כביש גבוהה. לצד אלה, מצוידת המכונית בבולמי זעזועים מתכווננים ייחודים של אוהלינס, מערכת בלימה עוצמתית מתוצרת ברמבו ורכיבי שלדה רבים שפותחו ע"י פולסטאר. למרות ה- DNA הספורטיבי הקיצוני, תצרוכת הדלק של הדגם עומדת על 12.8 ק"מ לליטר בממוצע, ופליטת ה- CO2 שלו עומדת על 179 גרם לק"מ בלבד.

אבזור הרכב כולל כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, מערכת התראה על סטיה מנתיב, ריפודים מעור מובחר המעובדים בקפידה ונתפרים בעבודת יד, מערכת מולטימדיה מתקדמת, דיפונים בתא הנוסעים מסיבי פחמן (CARBON), חישוקי "20 ספורטיביים, בקרת אקלים כפולת אזורים, מצלמת רוורס, לוח שעונים דיגיטלי ועוד.
ה-S60 פולסטאר בגרסת הייצור חולקת עם מכונית המרוץ 1S60 POLESTAR TC רכיבי מתלים רבים וחשוב מכך- מנוע. פולסטאר היא החברה היחידה שמשתמשת באותו מנוע בסיסי של מכונית הכביש במכונית המרוץ! נהגי המרוץ של קבוצת פולסטאר באליפות העולם למכוניות סלון (WTCC) היו מעורבים בפיתוח השלדה והעניקו משוב חיוני המבוסס על הניסיון העצום שלהם בפיתוח ובנהיגה במכוניות מרוץ.
מחיר וולוו S60 פולסטאר נקבע על 420 אלף שקל.