בארץ: מרצדס GLC קופה- התשובה לב.מ.וו X4

מרצדס GLC קופה מצטרפת לשוק רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים כאשר על הכוונת נמצאת BMW X4. הדגם ישווק בדגמי בנזין ודיזל במחיר החל מ-415 אלף שקל.

ששי כהן 20 באוק, 2016
מרצדס GLC קופה

חצי שנה לאחר שהוצגה בתערוכת ניו-יורק, נחתה בימים האחרונים מרצדס GLC קופה באולם התצוגה המרכזי בהרצליה, כאשר על הכוונת שלה נמצאת בראש ובראשונה ב.מ.וו X4 שזוכה להצלחה. עבור מרצדס, מדובר באחות הקטנה של ה- GLE קופה, שלצד ממדים קומפקטים יותר, נהנית ממחיר הנמוך בכ-200 אלף שקל בגרסאות הבסיס.

 
מרצדס GLC קופה מבוססת על ה- GLC המוכרת, אך נבדלת בעיקר בעיצוב ספורטיבי יותר דמוי קופה, המשלב בין ה- GLC הרגילה בחזית (בשינויים קלים יחסית), להעתק של ה- GLE קופה הגדולה יותר בחלקה האחורי. כך או כך, מדובר ברכב שדומה מאוד בהופעתו ל- X4 של ב.מ.וו, ואמור להכניס את מרצדס לקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ביותר, וכמתחרה גם לפורשה מקאן וריינג' רובר איווק. מידות הרכב: אורך 4.73 מטר (76+מ"מ ביחס ל-GLC), רוחב: 1.93מטר (40+מ"מ), גובה של 1.6 מטר (40-מ"מ), ובסיס גלגלים של 287 ס"מ, האמורים להציע תא נוסעים מרווח יחסית לקטגוריה.מרצדס GLC קופה מרצדס GLC קופה
בתוך תא הנוסעים מציעה ה- GLC קופה את אותה סביבת נהג ונוסעים המוכרת מה- GLC בשינויים קלילים בלבד. היצע המנועים יכלול בשלב הראשוני את ה- GLC220 קופה המצוידת במנוע טורבו דיזל 2.1 ליטר, המפיק 170 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות, ואת ה- GLC250 קופה המצוידת במנוע בנזין 2.0 ליטר המפיק 211 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות, המשודכים שניהם לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים והנעה כפולה (4MATIC).
מרצדס GLC קופה מרצדס GLC קופה
אבזור הדגם צפוי לכלול כסטנדרט (רמת גימור Exclusive) : תאורת יום קדמית ואחורית בטכנולוגיית LED, חישוקי "18 קלים, לוח מכוונים בחיפוי עור ARTICO, מושבי עור, גג זכוכית פנורמי עם פתיחה חשמלית, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת עזר לחנייה עם חניה אוטומטית במקביל, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים אוטומטית בעלת 2 אזורים  ופתחי מיזוג אחוריים, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען, מולטימדיה מקורית עם מסך "7,  החלפת אור גבוה אוטומטי, מערכת התרעה על סכנת התנגשות מלפנים בפעילה במהירויות 7-250 קמ"ש, מערכת להתראה על עייפות הנהג, 7 כריות אוויר ועוד.
מחיר מרצדס GLC קופה יחל ב-415 אלף שקל.