בארץ: סקודה סופרב ספורטליין – המהירה אי פעם

280 כ"ס, 5.8 שניות מעמידה ל- 100 קמ"ש, הנעה 4X4 ואבזור עשיר במיוחד. יבואנית סקודה מרחיבה את משפחת הסופרב עם דגמי ה-Sportline שמצטרפים להיצע. ומה המחיר?

ששי כהן 27 באפר, 2017
סקודה סופרב ספורטליין

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, מרחיבה את משפחת מכונית המנהלים סקודה סופרב המצליחה, ומתחילה בשיווק גרסת ה- Sportline הספורטיבית והמהודרת, המבטיחה להיות הסופרב המהירה אי פעם. עם הדגם החדש, תציע הסופרב גם תחרות מעניינת למכוניות הספורט-סדאן היוקרתיות, כשלזכותה תא נוסעים מרווח משמעותית וחבילת ביצועים אבזור מרשימה.




ה- סופרב Sportline מאופיינת במראה ספורטיבי הכולל חיצונית שילוב צבעים, כשעל הפגוש, בתי המראות, מוצע צבע שחור בוהק, לצד זכוכית כהה מבריקה, וחישוקי "19, זאת לצד עיטורים ספורטיביים של רמת הגימור. את המראה החיצוני משלים גג שמש פנורמי כהה לכל אורך הגג, זוג מפלטים אובליים גלויים  גם תא הנוסעים קופץ מדרגה עם תיפורי עור יוקרתיים כסופים, פסי קרבון הנמתחים לאורכה של הקונסולה המרכזית, גימורי אלומיניום מוברש בדלתות ובדשבורד, זאת לצד תאורת LED אווירה ב- 10 צבעים.
הסקודה המהירה אי פעם
הדגם ישווק עם מנוע 2.0 ליטר 280 כ"ס  ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המושגים מ-1,700 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 6 הילוכים. הביצועים: 5.8 שניות מ- 0 ל- 100 קמ"ש ותצרוכת דלק של 14 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, לצד הנעה כפולה, שלדה ספורטיבית הכוללת XDS, ו- 5 מצבי נהיגה שונים, המציעים התנהגות מספורטיבית ודינמית עד למהירות שיוט רגועה. בנוסף, תוצע הסופרב ספורטליין גם בגרסה "צנועה" יותר, הכוללת מנוע 2.0 ליטר 220 כ"ס והנעה קדמית עם אותה חבילת עיצוב.
אבזור הרכב כולל בין היתר: מושב חשמלי לנהג, ריפוד מושבים מאלקנטרה בשילוב עור מלאכותי, חישוקי "19, שבע כריות אוויר, מערכת סיוע חנייה במקביל ובניצב למדרכה, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת 3 אזורים, חיישן לפתיחת תא מטען באמצעות רגל מתחת לפגוש אחורי, גג שמש פנוראמי חשמלי עם זכוכית כהה, מערכת לזיהוי שטח מת המבוססת על רדאר אחורי, מצלמה אחורית מקורית, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת בקרת עייפות, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת Front Assist – ניטור מרחק מלפנים הכולל בלימת חירום אוטומטית, מערכת לזיהוי שטח מת, מפתח חכם, ומערכת שמע Canton הכוללת 12 רמקולים עם 6 קדמיים, 4 אחוריים, רמקול בלוח המחוונים, וסאבוופר 200W בתא המטען.




מחיר סקודה סופרב ספורטליין יעמוד על 237,990 שקל לדגם 2.0 220 כ"ס ו- 264,990 שקל לדגם 2.0 280 כ"ס 4X4. לצידן של גרסאות הספורטליין החדשות, מדווח היבואן שפתר את בעיית הביקוש, וצמצם משמעותית את זמן ההמתנה לרכב, עם חלק מהדגמים במלאי זמין ומועד אספקה של מספר ימים. לצידן יוצעו שלל דגמי הסופרב המוכרים במחיר החל מ- 167 אלף שקל לדגם ה-1.4 ליטר 150 כ"ס.