בארץ: רנו קליאו אסטייט דיזל אוטומטית

לנהגים המבצעים ק"מ רב ולשוק המוניות: רנו קליאו סטיישן תוצע מעתה גם בגרסת טורבו-דיזל אוטומטית חסכונית במיוחד (28 ק"מ לליטר בממוצע), בעלת אבזור עשיר ובמחיר של 112,990 ש"ח.

ששי כהן 30 באוק, 2016
רנו קליאו סטיישן

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, מרחיבה את היצע דגמי מכוניות הדיזל אותם היא משווקת בארץ ומתחילה בשיווק רנו קליאו אסטייט (סטיישן) גם בגרסת דיזל אוטומטית חסכונית במיוחד. הדגם מיועד בעיקר בעבור נהגים/ ציי רכב המבצעים ק"מ רב וקיבל אף אישור לשיווק גם לשוק המוניות הצמא לדגמי דיזל אוטומטיים חסכוניים. באופן שמפתיע לטובה, למרות השימוש במנוע דיזל שלרוב גורר מחיר גבוה יותר, זהה מחיר גרסת הדיזל לגרסת הבנזין המקבילה.




הקליאו סטיישן דיזל החדשה מצוידת במנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר, המפיק 90 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ המתקבל כבר מ-1,750 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים ( EDC) לה 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה הקליאו דיזל תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.9 שניות, מהירות מרבית של 176 קמ"ש ותצרוכת דלק של 28.5 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. מעבר לכך, מדובר אף במכונית ידידותית לסביבה עם תאימות לדרישות זיהום האוויר יורו 6 ודרגת זיהום 3 מרשימה.




הדגם ישווק בארץ ברמת גימור אחת וגבוהה "אקספרסיון פאק" הכוללת כסטנדרט: לוח מחוונים דיגיטלי משולב מד טורים, בקרת שיוט עם שליטה מגלגל ההגה הכוללת מגביל מהירות, הגה עור, מערכת מולטימדיה Media Nav מבית רנו, הכוללת שליטה מלאה על השמע,מערכת ניווט וממשק מלא בעברית, מערכת שמע בעלת קישוריות מלאה להתקני בלוטות' וחיבורי AUX ו- USB בקונסולה מרכזית. כמו כן, מוצגים ברכב מחיצת ריצפה מודולרית בתא המטען להכפלת שטח ההטענה, חישוקי סגסוגת 16", פנסי LED קדמיים לתאורת יום, מראות חשמליות מתקפלות בלחיצת כפתור, חיישני אורות וגשם. מעבר לכל זה, מערכת חכמה לכניסה והתנעה ללא מפתח (Keyless) ונעילה מרכזית חשמלית עם כרטיס מפתח אלקטרוני ונעילה נפרדת לתא מטען, מערכת Stop & Start ומערכת ECO לחסכון בדלק. למכונית ציון מלא של 5 כוכבים בריסוק, אך האבזור הבטיחותי כולל רק 4 כריות אוויר וחיישני ניטור לחץ אוויר בצמיגים.
מחיר רנו קליאו אסטייט דיזל אוטומטי נקבע על 112,990 ש"ח.