ביואיק לה קרוס החדשה 2013

ביואיק חושפת מתיחת פנים מקיפה לדגם הלה קרוס , הכוללת עדכוני עיצוב ואבזור בטיחותי משודרג . 4 שנים לאחר שהוצגה , זוכה ביואיק לה קרוס למתיחת פנים של אמצע החיים שאמורה לרענן את הדגם מול המתחרות החדשות . עיקר השינויים כולל חזית מחודשת לרכב הכוללת גריל , פגוש ויחידות תאורה בעיצוב חדש , כולל תוספץ…

ששי כהן 26 במרץ, 2013
ביואיק לה קרוס החדשה

ביואיק חושפת מתיחת פנים מקיפה לדגם הלה קרוס , הכוללת עדכוני עיצוב ואבזור בטיחותי משודרג .

4 שנים לאחר שהוצגה , זוכה ביואיק לה קרוס למתיחת פנים של אמצע החיים שאמורה לרענן את הדגם מול המתחרות החדשות .
עיקר השינויים כולל חזית מחודשת לרכב הכוללת גריל , פגוש ויחידות תאורה בעיצוב חדש , כולל תוספץ תאורת יום LED מתבקשת . מאחור זוכה המכונית לעדכון קליל יותר המתבטא בעיקר בעיצוב חדש ליחידות התאורה .
ביואיק לה קרוס החדשה

ביואיק לה קרוס החדשה

בתוך תא הנוסעים , שומרת הלה קרוס החדשה אמנם על קווי העיצוב המוכרים של הדגם , אולם זוכה לשדרוג משמעותי של הנדסת האנוש עם הפחתה מאסיבת של מספר המתגים הרב והמסורבל שאפיין את הדגם הקודם ובמקומו ציוד הרכב כסטנדרט במסך מגע "8 השולט על מספר מערכות .
עוד מבטיחים בביואיק , שדרוג נוסף של איכות החומרים וההרכבה , ושלל מערכות בטיחות שיוצעו כולל מערכת התראה על עצמים " בשטח המת " במראה , בקרת שיוט חכמה המסוגלת להאט ואף לעצור את הרכב , מערכת חיישנים היקפית מבוססת רדאר המתריעה על סכנת התנגשות , מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד.
היצע המנועים יכלול את המגוון המוכר עם מנועי 2.4 ליטר 182 כ"ס ומנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 304 כ"ס שישודכו לתיבות הילוכים אוטומטיות עם 6 הילוכים .
ביואיק לה קרוס החדשה תגיע לייצור כבר בקיץ הקרוב ועדיין לא ברור מתי תגיע גם לארץ .
ביואיק לה קרוס החדשה

ביואיק לה קרוס החדשה