ביטוח חובה חינם בקניית קטנוע דיאלים

אלבר מוטו, יבואנית דיאלים, חוגגת שנה לפעילות בישראל עם נתח שוק של 10% ויוצאת באסטרטגיית שיווק חדשה המעניקה ביטוח חובה חינם לכל רוכש אחד מדגמי דיאלים. הקמפיין ילווה בכיכובו של האופנובנק רוני ליבוביץ'.

ששי כהן 19 במרץ, 2014

חברת אלבר, יבואנית קטנועי דיאלים ( DAELIM ) חוגגת שנה ראשונה לשיווק קטנועי החברה בישראל בהצלחה מרשימה. במהלך השנה חולפת עלו לכביש כ- 1,379 כלים מתוצרת החברה, נתון המעניק לה את המקום השלישי והמכובד בענף הדו-גלגלי בארץ, תוך כדי שהיא עוקפת מותגים וותיקים ונחשבים כמו הונדה ופיאג'יו ומגיעה לנתח שוק של 10%. הצלחת המותג החדש ( שפעל כאן גם בשנות ה-80-90 ) ראויה במיוחד להערכה בתקופה בה סובל הענף הדו-גלגלי מירידה במכירות מספר שנים ברציפות. החדרת המותג החדש ע"י אלבר, נעשתה תוך כדי ניצול הפריסה המרשימה של סניפי אלבר בארץ, לצד הטבות אטרקטיביות שהוענקו לרוכשים בשנה החולפת להחדרת המותג לשוק. הדגם הנמכר ביותר של החברה בארץ היה דיאלים S3 ( בעיקר בנפח ה- 250 סמ"ק ) וגם ה- S1 זכה למכירות גבוהות בשוק המוסדי.


כעת, משיקה החברה תוכנית אסטרטגית חדשה, האמורה לסייע להגדיל את כניסת רוכבים חדשים לשוק הדו-גלגלי. באלבר זיהו את הבעיה המרכזית של הענף ( מה שכולנו כבר יודעים ) והיא עלות ביטוח החובה האסטרונומית. בצעד ראוי להערכה, יוצאת החברה באסטרטגיית שיווק חדשה המעניקה ביטוח חובה במתנה לכל רוכש אחד מדגמי קטנועי החברה. במסגרת החלטה זו אלבר מוטו תממן את ביטוח החובה לכל רוכב אשר ירכוש אופנוע Daelim בסכום של 3,107 ₪. סכום זה נקבע על בסיס העלות הממוצעת עבור רוכב יחיד בגיל 21+ וללא עבר ביטוחי ו/או שלילה בעבר. הלכה למעשה, כל רוכב שביטוח החובה שלו יהיה נמוך מהסכום המצוין, לא ישלם כלל על ביטוח החובה, בעוד כל רוכב שעלות הביטוח עבורו תעלה על הסכום, יצטרך להוסיף את ההפרש. הביטוח כולל סעיף השתתפות עצמית של 25,000 ₪.
לדברי משה רוקח, מנהל פעילות אלבר מוטו : " מאז רפורמת 2008 ועל אף מחאת האופנוענים שהביאה במידה רבה להוזלה בביטוחים, עדיין נתפס ביטוח החובה בתודעת השוק כיקר מאוד. במידה רבה הוא אכן כזה ומהווה חסם מרכזי בהחלטתו של הצרכן לרכוש אופנוע. אנו מאמינים בפוטנציאל הטמון בשוק הישראלי להתרחב ולגדול ובדומה לשווקים ים תיכוניים מקבילים אנו סבורים ששוק הדו גלגלי הישראלי יכול להגיע בהדרגתיות עד שנת 2015 לכ-18,000 כלים דו גלגליים ומהלך מימון ביטוח החובה על ידי אלבר מוטו יהיה קטליזטור לתהליך זה".
שובו של האופנובנק
השקת המהלך החדש של החברה, תלווה בכיכובו של רוני ליבוביץ', מי שזכה לתואר " האופנובנק " בשנות ה- 90 ונבחר לשמש כעת כפרזנטור של המותג הקוריאני בישראל. חשוב לציין, שלמרות שמדובר בעבריין לשעבר, רוני החזיר את כל הכסף ששדד מהבנקים עד השקל האחרון ברגע שנתפס ( לאחר 20 ומשהו מעשי שוד ) ואף ישב בכלא מספר שנים. לצד הקמפיין ההומוריסטי שיעלה לאוויר בימים הקרובים, בו נראה רוני שודד סניף בנק כשברשותו קטנוע דיאלים, מבהיר רוני שהוא מתנגד בתוקף לכל מעשה אלימות כזה או אחר, ואת זה הוא מספר יום יום במסגרת הרצאות שהוא מעביר בשלל מקומות כולל בבתי ספר.
מבצע ביטוח חובה במתנה לרוכשי קטנועי דיאלים יתקיים בכל שנת 2014.