בילוי משפחתי לסוכות: מוזיאון המשטרה

לכבוד סוכות: בית מורשת משטרת ישראל (מוזיאון המשטרה) ביומיים של הפעלות לילדים, הכוללות שלל אטרקציות מיחידות המשטרה השונות, לצד המוזיאון המושקע. פתוח גם מחר(20/10), הכניסה בחינם.

ששי כהן 19 באוק, 2016
בית מורשת משטרת ישראל

משטרת ישראל פתחה היום את בית המורשת בבית שמש ליומיים של פעילות חוויתית עבור משפחות לרגל חג הסוכות. במסגרת ההפנינג שפעל היום ויפעל גם מחר (20/10/16), מוזמנים משפחות להיכרות קרובה יותר עפ פעילויות השוטרים, הכוללות בין השאר מופע של כלבי גישוש, מופע של מדריכי קרב מגע, תצוגת שלל ניידות משטרה לאורך כל השנים, הדגמות והפעלות של יחידות משטרה שונות – כגון חבלה, זיהוי פלילי ועוד, המצטרפים לפעילות השגרתית של מוזיאון המשטרה בותוכלו לצפות במוצגים היסטוריים נדירים, בסרטי מורשת ובמוצגי מולטימדיה חדשניים.
בית מורשת משטרת ישראל בית מורשת משטרת ישראל
בבית המורשת מוצג בפני המבקרים סיפורה של המשטרה בארץ ישראל, החל בארגוני השמירה העברית של שלהי התקופה העות'מאנית ומשטרת המנדט, דרך הקמתה של משטרת ישראל ופעילותה לאורך השנים וכלה בתפקידים אותם ממלאת המשטרה כיום. בית המורשת כולל מוצגים היסטוריים ייחודיים, הממחישים את התפתחות השיטור מימיו הראשונים ועד לימינו וכן מיצגי מולטימדיה, התורמים לחוויית הסיור.הפעלות לילדים... הפעלות לילדים…
בביקור היום (ד') בבית המורשת, הציע המקום שלל אטרקציות מהנות למשפחה, מגוון הפעלות לילדים ( ישיבה בניידות משטרה, אופנועים, תחפושות, הכרת כלי נשק ועוד), תצוגה עשירה של מגוון יחידות המשטרה, ומספר גדול יחסית של ניידות משטרה ומשמר הגבול, כולל תצוגה הסטורית של מוזיאון המשטרה ושלל ניידות היסטוריות שפעלו בעבר בשירות המשטרה. ברקע, על מוסיקת ההפנינג אחראים מספר נגנים של תזמורת המשטרה שינעימו את שהותכם במקום, בסיום האירוע שנמשך בקלות כשעתיים, תוכלו לחזות במופע של מסוק משטרה שיחוג מעל לראשכם בשלל פעלולים מלווים סירנה משטרתית (כן, יש גם למסוק סירנה). החוויה מובטחת.
פורד קורטינה משטרתית - בשירות המשטרה בשנים 1980-1985 פורד קורטינה משטרתית – בשירות המשטרה בשנים 1980-1985
למרות מספר גדול יחסית של מבקרים, לא הורגשה צפיפות במקום, האווירה היתה נעימה במיוחד (וכך גם מזג האוויר) ויחסם של השוטרים/מדריכים במקום היה סובלני ביותר ועם המון רצון לעזור ולשמח. במקום פועלים גם מזנון ועמדות מזון לרווחת הקהל במחירים סבירים בהחלט. לרשות המבקרים עומד מגרש חניה גדול בצמוד למתחם.פורד סיירה משטרתית - בשירות מאמצע שנות ה-80 ועד תחילת שנות ה-90 פורד סיירה משטרתית – בשירות מאמצע שנות ה-80 ועד תחילת שנות ה-90
הפעילות תתקיים גם מחר יום ה' ה-20.10 בשעות 15:00-9:00.
בתכנית:
– סיור בתצוגות בית המורשת
– פתרון כתב חידה
– הדגמת רובוט חבלה
– הדגמת כלבי משטרה
– הדגמות הגנה עצמית
– הדגמות זיהוי פלילי
– הדגמת מסוק משטרתי
– תצוגת האמצעים שבשימוש משטרת ישראל: חבלה, זיהוי פלילי, אגף התנועה ועוד…
– שעת סיפור
כתובת: בית מורשת משטרת ישראל, המכללה הלאומית לשוטרים, אזור התעשייה בית שמש מערב
הכניסה ללא תשלום