בישראל: פולקסווגן גולף GTI המחודשת 2017

פולקסווגן גולף GTI המחודשת זוכה לעיצוב מעודכן, ביצועים משופרים עם מנוע המפיק 230 כ"ס ואבזור בטיחותי מתקדם כסטנדרט. המחר יחל ב-214,900 שקל.

ששי כהן 03 ביול, 2017
פולקסווגן גולף GTI המחודשת

4 שנים לאחר שנחתה בארץ פולקסווגן GTI, גרסת הספורט של הדור השביעי של הגולף, מתחילה צ'מפיון מוטורס היבואנית בשיווק הדגם המחודש, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה, הכוללת עיצוב מעודכן, ביצועים משופרים ואבזור משודרג, לצד תג מחיר שפחת ב-7,000 שקל ויחל ב-214,900 שקל.




לצד עיצוב חיצוני מעודכן, הכולל את החזית המחודשת של הגולף 2017, שומרת ה-GTI על הסממנים הקלאסים והשמרניים של הדגם ("זאב בעור כבש"), כשהיא מובדלת מהדגם הרגיל במאפייני העיצוב המוכרים שלה הכוללים את הפס האדום המסורתי הנמתח לרוחב הגריל הקדמי והפנסים, הקליפרים האדומים של מערכת הבלימה, חישוקי ה"17 הספורטיביים (מדגם Brooklin), צמד מפלטי כרום ולוגו ה- GTI המעטר מספר מקומות ברכב.
 פולקסווגן גולף GTI המחודשת פולקסווגן גולף GTI המחודשת
בתוך תא הנוסעים שומרת הגולף  GTI על המראה המוכר, הכולל כמובן את ריפודי המושבים המשובצים מדגם  Clark המוכרים עוד מהדור הראשון, דוושות מחוררות, הגה ספורטיבי, גג שחור ועוד, לצד אבזור עשיר הכולל: מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8 התומכת ב- Car Play, גג שמש פנוראמי חשמלי, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, חיישן גשם, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. האבזור הבטיחותי עולה שלב וכולל מעתה מערכת התרעה על סכנת התנגשות עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, 7 כריות אוויר ועוד.




מתחת למכסה המנוע, מצוידת ה- GTI המחודשת במנוע הטורבו 2.0 ליטר המוכר, שעבר שדרוג קל ומציע כעת הספק של 230 כ"ס (במקום 220) ומומנט מירבי של 35.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות ומהירות מירבית של 248 קמ"ש.
מחיר פולקסווגן גולף GTI נקבע על 214,900 שקל. הדגם יוצע ברמת גימור אחת, כאשר יוצעו גם חבילות אבזור אופציונליות הכוללות בין השאר: חבילת מתלים אדפטיביים, חבילת פנסי LED ומערכת שמע משודרגת. במחצית הראשונה של 2017 עלו לכבישי הארץ כ-47 מדגמי הגולף GTI.