בכירי אופל בישראל: נציג דור חדש של מוצרים

מנהל התפעול הבינלאומי של אופל מבקר בישראל, מחזק את הקשר עם קבוצת שלמה יבואנית אופל, והציג את תכניות אופל לעתיד תחת המעבר לבעלות קבוצת PSA.

ששי כהן 08 בינו, 2018

7 שנים בדיוק לאחר שעבר יבוא מותג אופל מידי UMI לקבוצת שלמה, ובסיום שנה מורכבת עבור אופל העולמית עם רכישתה ע"י קבוצת PSA יצרנית פיג'ו וסיטרואן, הגיעו בימים האחרונים לביקור בארץ בכירים מחברת אופל העולמית, לפגישות עם בכירי אופל בישראל, בהם הוצגה אסטרטגיית היצרן לשנים הקרובות תחת קורות PSA.



במסגרת הביקור, נפגשו ויליאם מוט, מנהל התפעול הבינלאומי של אופל, וג'אן קריסטוף קומר, סגן נשיא בקונצרן PSA, עם יו"ר קבוצת שלמה אסי שמלצר ומנכ"ל אופל ישראל חזי שייב, והציגו בפניהם את התכנית האסטרטגית החדשה של אופל המכונה PACE! אשר פורסמה לפני מספר חודשים.

לדברי מוט: "אופל צועדת לעידן חדש בשיתוף עם PSA, עידן שיאפשר לאופל להדגיש את האופי הגרמני של המותג ולהציג דור חדש של מוצרים תוך השקעה גדולה בטכנולוגיות מתקדמות והנעה אלטרנטיבית". כבר בחודשים הקרובים ינחתו בארץ צמד דגמים ראשונים שפותחו בשיתוף PSA והם אופל גרנלנד X שיתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים בדגמים כמו קיה ספורטאז' ואופל קרוסלנד X, שיחליף את המריבה שמשווקת כאן מאז 2014 ויהנה מעיצוב של ג'יפון קומפקטי.

"אופל  בהנהגת קבוצת שלמההתחזקה בחמש השנים האחרונות באופן מרשיםאנו צופים כי עם ההערכות לעידן החדש יוכל המותג להמשיך ולצמוח כפי שצמח בשנים האחרונות מרוצים מביצועי קבוצת שלמה בשנים האחרונות בהחדרתו המחודשת של המותג בישראל, וצופים כי עם ההערכות לעידן החדש תהיה צמיחה בשוק הישראלי שהינו שוק מעניין בעל פוטנציאל גדול עבור אופל." כך לדברי מוט.

חזי שייב מנכ"ל אופל בישראל הוסיף: "אופל נכנסת בישראל לתקופה חדשה שבה דור מוצרים חדש הכולל את האינסיגניה החדשה, קרוסלנד X וגרנדלנד X ימצבו את אופל כמותג רענן, מתחדש ואיכותי זאת במטרה להגדיל משמעותית את נתח השוק בישראל בשנים הקרובות. אנחנו עומדים בקשר הדוק עם אופל העולמית ונערכים בהתאם לעתיד מלא חידושים, כולל השקעה ברכבים בעלי הנעה אלטרנטיבית".
בתמונה הראשית: מנכ"ל אופל ישראל חזי שייב, יו"ר קבוצת שלמה אסי שמלצר ומנהל תפעול אופל העולמית וויליאם מוט. (צילום: רפי דלויה).