בקרוב בארץ: דגמי קורקינט חשמליים של Segway

חברת Segway מרחיבה את היצע פתרונות התחבורה האישית החשמלית שלה, וחשפה בשבוע שעבר בגרמניה דגמי קורקינט חשמליים ודגמי מיני Segway. הדגמים החדשים יושקו בארץ עוד השנה.

ששי כהן 03 בספט, 2017

חברת Segway, מהחברות המובילות בעולם בפתרונות תחבורה אישית חשמלית, המוכרת אולי לכם יותר מטיולי סגווי בטיילת בת"א וביפו, בספארי, בירושלים ועוד, חשפה בשבוע שעבר בתערוכת IFA בברלין 4 מוצרים חדשים, הכוללים לראשונה גם קורקינטים חשמליים שיצטרפו בקרוב גם בארץ לשוק הצומח והפורח. 




קו המוצרים החדש הכולל צמד דגמי קורקינטים חשמליים וצמד דגמי סגווי מיני פותחו עבור דור חדש של צרכנים שמעוניין בתחבורה אישית ובטיחותית, דור שחייב להיות נייד ומחובר כל הזמן. הכלים החדשים מצוידים באמצעי בטיחות מתקדמים כגון חיישני יציבות, גלגלים פנאומטיים, מערכת בלימה Anti-Lock ופנסי LED. 
קורקינט סגווי קורקינט סגווי
דגמי הקורקינט החשמליים של Segway:
ES1 – קורקינט עם מהירות מקסימלית של 20 קמ"ש וטווח נסיעה של 25 ק"מ, המאובזר בתצוגת LED, מערכת בלימה anti-lock ובקרת שיוט.
ES2   קורקינט עם מהירות מרבית של 25 קמ"ש וטווח נסיעה של 25 ק"מ, המאובזר בבולם זעזועים אחורי לנסיעה חלקה יותר, אורות אחוריים לזיהוי מרחוק והגברת בטיחות הרוכב.

  • צמד הדגמים בעלי יכולת קיפול בנגיעה אחת. בנוסף, ניתן להוסיף סוללה נוספת המגדילה את טווח הנסיעה עד 45 ק"מ (לפי נתוני היצרן).

דגמי קטגוריית ה-Segway Mini החדשים:

Segway miniLITE 
כלי תחבורה אישי, קטן ונוח, במשקל של 12 קילו בלבד וידית אחיזה, ניתן לשאת את הכלי לאחר השימוש בצורה נוחה וקלה. עם טווח נסיעה של 18 קילומטר ומהירות מקסימלית של 16 קמ"ש*, מספק אלטרנטיבה בטוחה ומהנה יותר למתחרים בשוק בזכות גלגלים גדולים וחיישני תיקון למניעת נפילות והגברת היציבות. ה- miniLITE עמיד במים ובנוי לרכיבה על משטח רטוב, מאובזר באורות LED בצבעים משתנים להגברת הבטיחות בחושך, באמצעות Bluetooth  מובנה ניתן בקלות להתחבר לאפליקציה ייעודית לביצוע פעולות שונות כולל שליטה מרחוק.
סגווי מיני החדש סגווי מיני החדש
Segway miniPLUS– הכלי האקסקלוסיבי ביותר בסדרת ה- mini, הכלי שמשאיר את הרוכב מחובר תמיד. רמת גימור גבוהה ביותר, בעל טווח נסיעה מוגדל של 35 ק"מ ומהירות של 20 קמ"ש*. הדגם מצויד במערכת "עקוב אחרי" שמאפשרת לכלי לנוע בצמוד לרוכב באופן עצמאי בעזרת שלט רחוק, צמיגים פנאומטיים "11 להגברת היציבות בדרכים משובשות ויכולות רכיבה על משטח רטוב. בנוסף, מצויד בתא אחסון לנשיאת ציוד אישי, פנסי LED בצבעים משתנים להגברת הבטיחות בחושך ו Bluetooth –   עימו ניתן להתחבר לאפליקציה ייעודית מתקדמת.
מיבואנית סגווי בישראל נמסר כי הכלים יושקו בארץ לקראת סוף השנה. מחירי הדגמים טרם נקבעו.