בקרוב בארץ: הונדה CRV טורבו 1.5 ליטר

הונדה CRV החדש צפוי לנחות בקיץ הקרוב בארץ, עם עיצוב חדש, תא נוסעים מרווח ואיכותי מהדור הנוכחי, ומנוע טורבו 1.5 ליטר 190 כ"ס שיחליף את גרסת ה- 2.0 ליטר.

ששי כהן 05 ביונ, 2017
הונדה CRV החדשה 2017

קרוב ל-6 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של הונדה C-RV, רכב הפנאי הקומפקטי של החברה, שנחשב לנמכר ביותר בקטגוריה הנ"ל בארה"ב ב-20 שנים האחרונות, צפויה יבואנית הונדה להשיק את הדגם החדש בארץ כבר בקיץ הקרוב.




הדור החמישי של ה- CRV, לא מבצע מהפכות בכל הקשור לעיצוב החיצוני, כדי לא לפגוע במה שעובד טוב, ומסתפק בליטוש העיצוב הנוכחי, כאשר עיקר השינויים מתרכז בחזית חדשה ומודרנית לרכב, ועיצוב מחודש לחלקה האחורי של המכונית, המקנה ל-CRV מראה אלגנטי וספורטיבי יותר מבעבר. יחד עם זאת, מדובר בדגם חדש לחלוטין היושב על השלדה החדשה של הונדה (המשרתת גם את הסיוויק החדשה). מידות הדגם החדש: 4.58 מטר באורך, 1.85 מטר רוחב ו-1.68 מטר גובה. בהונדה מבטיחים גם תא נוסעים מרווח במיוחד ולמרות בסיס גלגלים של 267 ס"מ (4+ ס"מ) שאינו נחשב לגדול במיוחד, מבטיחים בחברה את המרווח הטוב ביותר בקטגוריה לנוסעים מאחור. נפח תא המטען לפני קיפול מושבים אחוריים נדיב ועומד על 600 ליטר מכובדים.
הונדה CRV החדשה 2017 הונדה CRV החדשה 2017
החידוש העיקרי ב-CRV החדש נוגע להחלפת מנוע ה-2.0 ליטר 155 כ"ס הבסיסי בהיצע, במנוע טורבו 1.5 ליטר, 4 צילינדרים עם הזרקה ישירה, המפיק 190 כ"ס ומומנט מרבי של 24.7 קג"מ בין 2,000-5,000 סל”ד, המשודך מעתה לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה במקום אוטומטית פלנטרית 5 הילוכים עד כה. גרסת הבסיס תוצע גם עם הנעה קדמית בלבד (במקום 4X4) עד כה, לטובת הוזלת המחיר ושיפור צריכת הדלק.
בתוך תא הנוסעים מציגה ה-CRV החדשה קפיצת דרך משמעותית בכל הנוגע לעיצוב ולאיכות החומרים, עם הבטחה לניחוח של פרימיום בדגם החדש ושיפור של ממש לעומת הדור הנוכחי, שתא הנוסעים שלו היה די פשוט בגרסאותיו הבסיסיות. אבזור הרכב יכלול מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "7, לוח שעונים דיגיטלי, בקרת אקלים כפולת אזורים, בלם יד חשמלי ועוד, ובסעיף הבטיחות תציע החברה חבילת בטיחות מורחבת הכוללת: מערכות התרעה על סכנת התנגשות, סטיה מנתיב, תנועה חוצה מאחור, שטח מת במראות, בלימה אוטומטית ומערכת עזר להיגוי (חלקן כאופציה).




לאחרונה הוזילה היבואנית את מחיר הונדה CRV בצורה חדה, עם תג מחיר התחלתי של 169,900 שקל לדגם האוטומטי. הדגם החדש שלהערכתנו ינחת בארץ בקיץ הקרוב, ישמור ככל הנראה על תג מחיר בסיסי דומה. פרטים נוספים על ה-CRV החדש, מפרטים ומחירים, יפורסמו עם השקת הרכב.