בקרוב בארץ: טויוטה פרו-אייס וורסו

לאחר הפסקה בת מספר שנים, תחזור בקרוב יוניון מוטורס לשוק המסחריות עם טויוטה פרו אייס וורסו החדשה, בגרסת 9 נוסעים לשוק מובילי הנוסעים או מסחרית לשוק העבודה.

ששי כהן 05 במאי, 2016
טויוטה פרו אייס וורסו 2016

חודשיים בלבד לאחר שהוצגה בתערוכת ז'נבה טויוטה פרו-אייס וורסו החדשה, כחלק מפרויקט המסחריות המשותף לחברה עם קונצרן PSA שהציג גם את השותפות התאומות לפרויקט :פיג'ו טרוולר (Traveller) וסיטרואן ספייס טורר, נחתה לאחרונה בארץ המסחרית של טויוטה לצורך תקינה לקראת התחלת שיווק הדגם בארץ.




הפרו-אייס וורסו החדשה המחליפה את הדור הקודם שלא שווק בארץ בשנים האחרונות, וממשיכה את דרכו של טויוטה הייאס ששווק כאן עד שנת 2011, תתחרה בארץ ברכבי עבודה כמו פולקווסגן טרנספורטר, פורד טרנזיט קאסטום ויונדאי I800, ואמורה לתת פיתרון הן בשוק מובילי הנוסעים כשלרשותה גרסאות עד 9 נוסעים, והן בשוק רכבי העבודה כסוג של מסחרית להובלות או עסקי שירות שונים.

עדיין לא ידוע איזה דגמים בדיוק ישווקו בארץ, כאשר היא הוצגה בחו"ל ב-3 גרסאות מרכב ( החל מ-4.6 מטר אורך ובסיס גלגלים של 290 ס"מ ועד 5.3 מטר אורך ובסיס גלגלים של 320 ס"מ) ובאיזה רמות גימור. הדגם שנחת בארץ מצויד במנוע טורבו-דיזל 2.0 ליטר המפיק 163 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית. גרסת הנוסעים שלו צפויה לכלול אבזור נדיב יחסית למסחרית, עם בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת מולטימדיה מסוג Toyota touch 2, בקרת שיוט, מחשב דרך ודיבורית BT. יחד עם זאת, ספק רב אם הדגם יגיע מצויד בחבילת הבטיחות המתקדמת של החברה 'Toyota Safety Sense', שנעדרת לעת עתה גם מדגמים משפחתיים של החברה בארץ.
שיווק טויוטה פרו-אייס וורסו צפוי להתחיל בקרוב, וככל הנראה עוד לפני שאחת מהתאומות שלה ( פיג'ו-סיטרואן )ינחתו בארץ.