בקרוב: וולוו תוצרת ארצות הברית

וולוו חנכה אמש את המפעל הראשון שלה בארה"ב, אשר נבנה בשלוש השנים האחרונות בהשקעה של 1.1 מיליארד דולר, ועתיד להרכיב בשלב הראשון את ה-S60 החדשה שתיחשף רשמית היום בערב.

ששי כהן 20 ביונ, 2018

3 שנים לאחר שהונחה אבן הפינה להקמת מפעל וולוו בארה"ב, נחנך אמש רשמית המפעל הראשון של החברה בארה"ב, המצטרף לשלל מפעלי ההרכבה של החברה ברחבי העולם, ואמור לסייע לחברה באסטרטגיית הצמיחה והרחבת כושר הייצור.



המפעל החדש שנבנה על שטח של 1,600 דונם ובהשקעה של 1.1 מיליארד דולר בעיר צ'רלסטון בדרום קרוליינה, יעסיק עד סוף השנה כ-1,500 עובדים וצפוי לספק עד 4,000 מקומות עבודה כשיגיע לתפוקה מלאה בעתיד. בשנה מלאה אמור המפעל להרכיב כ-150,000 מכוניות, והדגם הראשון שיורכב בחברה הוא לא פחות מוולוו S60 החדשה שתיחשף רשמית היום בערב, ותיוצר בדגמי בנזין והיברידי פלאג-אין.

מפעל וולוו בארה"ב


השוק האמריקאי הינו השלישי בגודלו בעולם עבור וולוו, והחלטת הקמת המפעל בארה"ב היתה בהחלט נאמנה לאסטרטגיית היצרן- "תייצר היכן שאתה מוכר" (‘Build where you sell’). בוולוו מצהירים עוד שהדגמים שייוצרו במפעל החדש מיועדים גם לשוק האמריקאי וגם למדינות נוספות בעולם. בעוד כ-3 שנים אמור המפעל החדש להרכיב גם את הדור הבא של וולוו XC90.

וולוו S60 החדשה 2019


פרטים נוספים על וולוו S60 החדשה – היום בערב עם חשיפתה הרשמית.