בקרוב מאוד בארץ: אלפא רומיאו סטלביו

אלפא רומיאו סטלביו, רכב הפנאי-שטח הראשון בתולדות החברה, יושק בקרוב בישראל, ועשוי לקרוץ ללקוחות המחפשים נוחות של SUV עם התנהגות כביש ספורטיבית.

ששי כהן 16 במרץ, 2017

קבוצת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו, החלה בטרום שיווק של דגם הסטלביו, רכב הפנאי-שטח (SUV) הראשון בתולדות החברה. הדגם יושק בארץ ככל הנראה כבר בחודש הבא, תחילה בגרסת 2.0 ליטר "בסיסית", ובהמשך גם בגרסת ה- QV הספורטיבית הקיצונית, המצוידת במנוע 3.0 ליטר המפיק 510 כ"ס וביצועים עוצרי נשימה. בימים האחרונים החלה היבואנית בפעילות שיווקית ראשונה לדגם, הכוללת גם איסוף פרטי לקוחות פוטנציאלים והזמנה לתאום נסיעות מבחן.



אלפא רומיאו סטלביו אלפא רומיאו סטלביו
לצד עיצוב ספורט-אלגנט מפתה, מבוססת אלפא רומיאו סטלביו על האלפא ג'וליה החדשה, חולקת עימה את אותה שלדה, ונהנית ממידות מקובלות לסגמנט עם 4.68 מטר אורך, 1.9 מטר רוחב, 1.65 מטר גובה ובסיס גלגלים של 282 ס"מ, האמורים להציע תא נוסעים מרווח למדי לחמישה נוסעים, לצד תא מטען שימושי בנפח 520 ליטר.
הדגם הראשון שיושק בארץ מבין מגוון דגמי הסטלביו שהוצגו עד כה, מצויד במנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 200 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית ביצועים חמים, עם 5.7 שניות ל-100 קמ"ש והבטחה לחווית נהיגה מהנה וספורטיבית כיאה למותג, הודות למערכת הנעה כפולה חכמה המעבירה רוב הזמן את מלוא הכח לגלגלים האחוריים, ובכך מאפשרת חווית נהיגה של מכונית הנעה אחורית. מדובר אגב בביצועים ששמים אותה ראש בראש מול אאודי SQ5 החדשה, והגרסאות הבכירות של מרצדס GLC וב.מ.וו X3.אלפא רומיאו סטלביו אלפא רומיאו סטלביו
אבזור הדגם צפוי להיות עשיר כסטנדרט, עם מערכת התראה על סכנת התנגשות מלפנים עם בלימה אוטומטית, התראה על סטיה מנתיב, חיישני רוורס מקוריים, מערכת Start&Stop, מערכת תוכניות נהיגה, בלם יד חשמלי, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך"6.5, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים ועוד.




מחיר אלפא רומיאו סטלביו ייחשף לקראת ההשקה, אך צפוי להערכתנו לנוע סביב קצת יותר מ-300 אלף שקל לגרסת כניסה, ועשוי להיות אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר של מותג אלפא רומיאו בשנים הקרובות.