ברצלונה? זה הרבה יותר מכדורגל!

רובנו מזהים את ברצלונה עם קבוצת הכדורגל, אך גם לתחום הספורט המוטורי יש מה להציע, כמו למשל: להזמין טיסות לברצלונה ולראות מקרוב את מירוץ פורמולה 1 במאי 2015. ( מדור פרסומי )

ששי כהן 24 בדצמ, 2014
פורמולה 1 ברצלונה

מירוץ פורמולה 1 הוא סבב מרוצי המכוניות היוקרתי בעולם. הוא מהווה את הרמה העליונה ביותר של מרוצי פורמולה והוא כולל סדרה של מרוצים במסלולים מיוחדים. הצלחה במסלולי פורמולה 1 מספקת תארי אליפות שנתיים לנהגים ולקבוצות.


צפייה במירוצים מתאימה לחובבי רכב ואקסטרים אך היא מבטיחה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. גברים, נשים וילדים בכל הגילאים מגיעים מדי שנה למירוצים הנערכים במדינות שונות וצופים מקרוב ברכבים עם נתונים טכניים מפלצתיים. המירוץ הוא בין האטרקציות הגדולות והמיוחדות של השנה. במהלך המירוץ מתקיים פסטיבל שלם הכולל דוכנים, פעילויות וירידים.
ברצלונה: לראות את המירוץ הכי קרוב שאפשר לישראל
ישראלים יכולים להזמין טיסות לברצלונה ולראות מקרוב את מירוץ פורמולה 1 שעובר בעיר בתאריך 10 למאי. רובנו מזהים את ברצלונה עם קבוצת הכדורגל, אך גם לתחום הספורט המוטורי יש מה להציע. אפשר כמובן לשלב ביקור בקמפ נואו ומשחק של ברצלונה עם צפייה במירוץ בתאריך הרלוונטי, או לחילופין להתמקד רק ברכבים המיוחדים. תנאי מזג האוויר בברצלונה בחודש מאי נעימים ואפשר להתלבש בהתאם בימים קרים מהרגיל. המירוץ בעיר הוא כמובן חלק מהסבב העולמי של פורמולה 1 ולכן מגיעים אליו הנהגים המובילים.
אין צורך ברקע תיאורטי או טכני על מנת להבין את ההתלהבות סביב מירוצי פורמולה 1. הסבב שעובר בברצלונה בחודש מאי מושך אחריו סקרנים מכל העולם והוא כולל יומיים המוקדשים לאימונים ולמוקדמות ועוד יום המשמש בתור המירוץ הקובע. המסלול ממוקם בפאתי ברצלונה והגישה אליו נוחה גם עם רכב שכור וגם עם תחבורה ציבורית. קו 2 של רכבות RENFE מביא את התיירים לתחנה שממנה ניתן להגיע למסלול ברגל או במונית. עלות המירוץ עומדת על בערך 132 יורו לאדם אך היא שווה כל שקל.
מחפשים הפתעה לבן הזוג? הגעתם למקום הנכון
טיסות לברצלונה מציעות חופשה באחת הערים המתוירות והמפורסמות בעולם. יש מגוון עצום של פעילויות ואטרקציות ברחבי ברצלונה, כאשר מהבחינה הזו מירוץ פורמולה 1 הוא רק חלק מרשימת האפשרויות. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהייחודיות של המירוץ ומהחוויה שהוא מציע עבור המבקרים. רק מעטים מאיתנו ראו מקרוב את המכוניות המתוחכמות של פורמולה 1 ושמעו את צלילי המנוע. בנוסף, המירוץ הנערך בברצלונה הוא הזדמנות מצוינת להפתיע את בן או בת הזוג. אפשר להזמין טיסה לתאריך מסוים, לשמור על פרטי האירוע בסוד ולהגיע למקום כדי להשיג הפתעה מושלמת.
מרוצי פורמולה 1 מתקיימים במהלך סופי שבוע לאורך השנה וברוב המקרים בהפרש של שבועיים. המרוץ הראשון מתקיים בחודש מרץ והאחרון בחודש נובמבר, מה שהופך את ברצלונה לנקודת ביניים חשובה. האירוע עצמו מתאפיין באווירה יוקרתית ואלגנטית וערים ברחבי העולם משקיעות הון תועפות בהקמת מסלולי מירוצים, פיתוח תשתיות והענקת תנאים אידיאליים לנהגים.
* הידיעה הינה מדור שיווקי ממומן