בשישי הקרוב: השקה חגיגית של סיטרואן דה שבו 1965

מועדון החמש ישיק בת"א בסוף השבוע הקרוב סיטרואן דה-שבו 1965, באירוע צרפתי חגיגי בשיתוף לובינסקי, שיכלול לצידו של הדגם האגדי גם עשרות דגמי אספנות נוספים של סיטרואן.

ששי כהן 26 בפבר, 2017

חובבים רכבי אספנות ומכוניות צרפתיות במיוחד? ביום שישי הקרוב תתקיים בת"א השקה חגיגית של סיטרואן דה-שבו מודל 1965, אחת המכוניות הפופולריות בעולם לאורך השנים, שהפכה לאגדה ומבוקשת מאוד כיום בשוק האספנות בכל רחבי העולם.




אירוע ההשקה ייערך בשיתוף ובחסות קבוצת לובינסקי, יבואנית מכוניות סיטרואן לישראל, ולדברי החברה ומועדון החמש יוצגו לצידה של הדה- שבו עשרות דגמי אספנות של סיטרואן מכל השנים, לצידם של דגמי סיטרואן החדשים ומכוניות אספנות של יצרנים נוספים.  בלובינסקי מבטיחים חגיגה מוטורית מלאה במוסיקה ואוירה צרפתית, ובטקס ההשקה ישתתפו לצידו של דרור בריל – יו"ר מועדון החמש, גם דורי מנור – יו"ר קבוצת לובינסקי ודני שביט מנכ"ל הקבוצה.
סיטרואן דה שבו סיטרואן דה שבו
סיטרואן דה-שבו הידועה גם בשם 2CV, יוצרה בין השנים 1948-1990 והציעה רכב קומפקטי זול וחסכוני במיוחד, שאיפשר גם נסיעה קלה בשטחים לא סלולים והתחבב בשל כך על אוכלוסיה גדולה של איכרים בצרפת. הדגם שווק לאורך השנים במגוון גרסאות, כולל גרסה מסחרית, עם מנועים בהספק של 9-29 כ"ס ותיבה ידנית, השתתף בלא מעט סרטים לאורך השנים ובסה"כ נמכרו ממנו ברחבי העולם קצת יותר מ-3.8 מיליון עותקים. בארץ שירת בשנות ה-60 הדגם גם את קציני צה"ל.
סיטרואן דה שבו סיטרואן דה שבו
הדגם המשופץ ששייך לאילן ברשי, חבר מועדון החמש, יושק ביום שישי הקרוב ה-3 במרץ 2017, בשעה 16:30 בחניון המרכזי של היכל הספורט ביד אליהו בת"א. הכניסה לצפיה באירוע חופשית ופתוחה לקהל הרחב. שי צנוע, מתנת חברת לובינסקי, יחולק לכל בעל רכב אספנות שיגיע ברכבו וייכנס למתחם ההשקה.