ב.מ.וו. בנתיב המהיר

קמור רכב ערכה הבוקר אירוע מכירות חוויתי בו הוצעו לרוכשים פוטנציאלים נסיעות מבחן בליווי מדריכי נהיגה מהטובים בארץ . אירועי מכירות בשוק הרכב הישראלי הם דבר די שכיח . אבל כשמזמינים אותך לאירוע מכירות הכולל נסיעת מבחן חוויתית על ב.מ.וו. סדרה 5 החדשה בליווי אישי של מיטב ממדריכי הנהיגה בישראל , אפשר לסרב  ? ממש…

ששי כהן 25 במרץ, 2011

קמור רכב ערכה הבוקר אירוע מכירות חוויתי בו הוצעו לרוכשים פוטנציאלים נסיעות מבחן בליווי מדריכי נהיגה מהטובים בארץ .

אירועי מכירות בשוק הרכב הישראלי הם דבר די שכיח . אבל כשמזמינים אותך לאירוע מכירות הכולל נסיעת מבחן חוויתית על ב.מ.וו. סדרה 5 החדשה בליווי אישי של מיטב ממדריכי הנהיגה בישראל , אפשר לסרב  ? ממש לא !
כך היה הבוקר כאשר חברת קמור רכב , יבואנית BMW , הזמינה לקוחות פוטנציאלים לאירוע מכירות חוויתי לדגמי החברה ובראשם סדרה 5 החדשה . האירוע נערך בחניית מתחם ' הנתיב המהיר ' שליד צומת שפירים וכלל נסיעות מבחן על מרבית דגמי ב.מ.וו. לצד תצוגת אופנועי BMW והוסקוורנה .

ב.מ.וו. בנתיב המהיר

ב.מ.וו. בנתיב המהיר

וכשנוהגים במכונית כמו ב.מ.וו. סדרה 5 החדשה , אי אפשר להסתפק במדריכי נהיגה שאינם נחשבים לטובים בארץ . כך גויסו למשימה און יעקובסון , ראם סמואל , ליאור לוי ועוד אשר לא באו ללמד אתכם איך לנהוג מפאת קוצר הזמן , אלא יותר להעניק לכם טיפים בנהיגה כדי לאפשר לכם טעימה קלה מהיכולות של מכונית הפרימיום הספורטיבית , בהתאם למגבלות החוק כמובן .
כך לדוגמא הצטרפתי לנסיעת מבחן קצרה עם הכבוד להיות מודרך ע"י און יעקובסון , מבעלי ביה"ס לנהיגה מתקדמת ' דרייב ארט ' והמגיש והעורך המקצועי של תכנית הטלוויזיה "טסט ראשון " . הנסיעה כללה סיבוב לת"א וחזרה למתחם החנה וסע , משהו שנמשך סביב רבע שעה . נסיעת מבחן אמיתית לא ניתן היה לבצע מפאת קוצר הזמן , אבל נסיעה חוויתית בהחלט בוצעה . אבל הדובדבן האמיתי שבקצפת התרחש כאשר ההגה עבר לידיים של און , אז יכולתי לחוש למשך 2 דקות מהיכולות האמיתיות של הרכב המדהים הזה ( ועוד בדגם הכניסה הבסיסי : 523 המצויד במנוע 2.5 ליטר 204 כ"ס ) . שילוב של נהג מירוצים וב.מ.וו. 523 פשוט משאיר אותך פעור פה .
ועוד דבר נוסף : כן , היתה שם גם אפשרות לרכוש את אחד מדגמי ב.מ.וו. בהטבות חד פעמיות שכללו הנחות נאות , מסלולי מימון אטרקטיבים ואפשרויות טרייד- אין מגוונות . באירוע אירח ישראל בן חיים , מנכ"ל BMW ישראל , אנשי עסקים , חובבי רכב, לקוחות וכמובן כמה סלבריטאים כמו  גיא זוארץ ועודד מנשה אשר גם הזמינו כל אחד בנפרד את רכב הפנאי BMW X3 החדש .

ב.מ.וו. בנתיב המהיר  (גלעד קבלרצ'יק )

ב.מ.וו. בנתיב המהיר (גלעד קבלרצ'יק )

 

עוד מחדשות רכב