ב.מ.וו פרימיום סלקשן ( BPS )

יבואנית BMW חנכה אולם תצוגה חדש לצד מרכז מכירות " פרימיום סלקט " המרכז את דגמי BMW המשומשים , ומשיקה גם גרסה היברידית ראשונה של BMW בישראל.   חברת דלק מוטורס, יבואנית מכוניות ואופנועי BMW ומיני , השיקה היום בת"א את אולם התצוגה החדיש והמרכזי שישרת את דגמי ב.מ.וו. השונים . לדברי ברק כהן ,…

ששי כהן 20 במרץ, 2013
ב.מ.וו. סדרה 3 ActiveHybrid
יבואנית BMW חנכה אולם תצוגה חדש לצד מרכז מכירות " פרימיום סלקט " המרכז את דגמי BMW המשומשים , ומשיקה גם גרסה היברידית ראשונה של BMW בישראל.
 
חברת דלק מוטורס, יבואנית מכוניות ואופנועי BMW ומיני , השיקה היום בת"א את אולם התצוגה החדיש והמרכזי שישרת את דגמי ב.מ.וו. השונים . לדברי ברק כהן , מנהל חטיבת BMW ומיני בישראל , שטח אולם התצוגה עומד מעתה על 4,000 מ"ר ונבנה לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם של BMW .
 
מאז עבר מותג ב.מ.וו. לידי דלק מוטורס , צמחו משמעותית מכירות המותג בישראל ובשנה החולפת הסתכמו המכירות ב- 1,684 מכוניות מדגמי ב.מ.וו. ומיני , המציגים זינוק של 40% במכירות לעומת 2011 .  באופן ראוי להערכה , מקבלים לראשונה מזה שנים גם אופנועי ב.מ.וו. מקום של כבוד במתחם עם אולם תצוגה מודרני ומושקע המכבד את המותג .
 
כחלק מהתחרות העזה בשוק היוקרה , השיקה היום החברה גם את מתחם ה- BPS , אשר ירכז את פעילות היד שניה של רכבי BMW בלבד , באולם תצוגה נפרד . מחלקת ה- BMW PREMIUM SELECTION , המשתרעת של שטח של 1,740 מ"ר , תציע דגמי מיני וב.מ.וו. בנות עד 5 שנים ומתחת ל- 120,000 ק"מ וללא תאונות שלדה , שעברו השבחה לפי סטנדרטים של BMW העולמית , עם בדיקה של 72 מכלולים ברכב . לרוכשי הרכבים הנ"ל , תוענק חווית לקוח שונה מכל מה שהכירו עד כה , ובנוסף , יוענקו לרכבים אחריות מלאה לשנה מפגוש לפגוש.
אולם אופנועים חדש במוו

אולם אופנועים חדש במוו

ב.מ.וו. סדרה 3 ActiveHybrid
 
לצד אולם התצוגה החדש , נכנסת ב.מ.וו. לשוק ההיברידי ומתחילה בשיווק דגמי סדרה 3 גם בגרסת ActiveHybrid החזקה והחסכונית . דגמי ב.מ.וו. סדרה 3 הייבריד מקבלים את מנוע ה- 3.0 ליטר המוכר המפיק 306 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוט' עם 8 הילוכים , הפועל לצד מנוע חשמלי שמעלה את ההספק הכולל ל- 340 כ"ס . עם יחידת הכח הנ"ל המסוגלת להניע את הרכב במהירות של עד 60 קמ"ש ולמרחק של עד 4 ק"מ על חשמל בלבד , מציעה המכונית ביצועים מרשימים עם תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 5.3 שניות , מהירות מירבית של 250 קמ"ש ותצרוכת דלק מצוינת של 16.9 ק"מ לליטר הזהה לנתוני ב.מ.וו. 116 הבסיסית בהיצע .
 
המכונית תשווק ברמת הגימור Luxury וכוללת בין השאר חישוקי " 18 בעיצוב מיוחד , גג שמש חשמלי , פנסי קסנון ומושבים חשמליים . מחיר הדגם : 390,000 ש"ח.