ב.מ.וו. שמים X על השגרה

יבואנית ב.מ.וו. החלה היום באירוע מכירות ייחודי לדגמי ה X , בו מוצעים לרוכשים פוטנציאלים נסיעות מבחן חוויתיות במתחם סגור לצד תנאי רכישה ייחודיים לימי האירוע . דלק מוטורס , יבואנית ב.מ.וו. , פותחת את הקיץ עם אירוע מכירות ייחודי לדגמי ה X של החברה ,  בו מזמינה החברה לקוחות פוטנציאלים " לשים X על…

ששי כהן 09 ביול, 2012
ב.מ.וו. שמים X

יבואנית ב.מ.וו. החלה היום באירוע מכירות ייחודי לדגמי ה X , בו מוצעים לרוכשים פוטנציאלים נסיעות מבחן חוויתיות במתחם סגור לצד תנאי רכישה ייחודיים לימי האירוע .

דלק מוטורס , יבואנית ב.מ.וו. , פותחת את הקיץ עם אירוע מכירות ייחודי לדגמי ה X של החברה ,  בו מזמינה החברה לקוחות פוטנציאלים " לשים X על השגרה " ולבצע נסיעת מבחן חוויתית קצרה על אחד מרכבי השטח של החברה , במסלול אתגרי ייעודי  .
האירוע שנפתח היום אחה"צ במתחם " ד'פלוס הום " שבגעש ויימשך ארבעה ימים , כולל נסיעות מבחן לכל רכבי השטח והפנאי של החברה (  X1,X3,X5 ו- X6 ) , כאשר רוכשים פוטנציאלים של דגמי ה – X3 וה- X5 בעלי יכולות השטח ,  יזכו בנוסף לנהיגה במסלול אתגרי חוויתי בפיקוח מדריכי נהיגה שהובאו ( יחד עם המסלול ) מגרמניה , לצד מדריכים מקומיים .
ב.מ.וו. שמים X

ב.מ.וו. שמים X


כמקובל באירועי מכירות , גם במקרה הנ"ל יוענקו לרוכשים  בימי האירוע הטבות מיוחדות , טרייד -אין בתנאים מועדפים ותנאי מימון אטרקטיביים (עד  100 אלף ש"ח מימון ללא ריבית והצמדה ב- 24 תשלומים  ) .  על מנת להיות הבעלים המאושרים של אחד מדגמי ה- X , תצטרכו להיפרד מהחל מ- 209,000 ש"ח לדגם ה – X1 המצויד במנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס וגיר אוט' .
ב.מ.וו. שמים X

ב.מ.וו. שמים X


במסלול העבירות ניתן להתרשם במעט מיכולותיהן הטכנולוגיות של המכוניות המצוידות במערכת ההנעה המתוחכמת  X DRIVE , הנשלטת מחשב ומאפשרת להעביר את כל כח המנוע לאחד הסרנים בהתאם לצורך ולעצור כל אחד מהגלגלים בסיוע בקרת היציבות .
ב.מ.וו. שמים X

ב.מ.וו. שמים X


ב.מ.וו. X3 מדגמנת נסיעה על הצד בזווית של 25 מעלות . בנוסף , מודגמים בנסיעות המבחן גם שלל אביזרים טכנולוגים כמו מערכת לסיוע בזינוק בעלייה , מערכת לסיוע בנסיעה במדרון המגבילה את הרכב ל – 8 קמ"ש ועוד.
ב.מ.וו. שמים X

ב.מ.וו. שמים X

אירוע המכירות של ב.מ.וו. , הינו האירוע החוויתי הראשון שנעשה למותג מאז עבר השיווק לידי ' דלק מוטורס ' בתחילת השנה . במחצית הראשונה של 2012 , נמסרו בישראל 897 כלי רכב מדגמי ב.מ.וו. ומיני המהווים זינוק של 47% במסירות לעומת אשתקד , וממקמים את המותג במקום השני בשוק היוקרה .
האירוע מתקיים בין התאריכים 9-12 ביולי 2012 בשעות : 17:00-22:00 וההשתתפות בו מותנת ברישום מקדים באתר BMW.