גופיל G3 בישראל: מיני משאית חשמלית

לראשונה בישראל: חברת ד.ל.ב מוטוספורט מתחילה בשיווק הגופיל G3 – מיני משאית חשמלית המתאימה לשימושים תפעוליים שונים ובעלת עלויות אחזקה נמוכות.

ששי כהן 18 בדצמ, 2014
גופיל G3

חברת ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת דויד לובינסקי, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחומים חדשים עם כניסה ראשונה לשוק המשאיות העירוניות המיועדות לשוק המוסדי ומתחילה בשיווק הגופיל G3 החשמלית.


המשאית החדשה מדגם G3, מיוצרת על ידי גופיל – חברה בת של פולאריס המתמחה בייצור כלי רכב תפעוליים חשמליים והיברידיים. מדובר ביצרן חדש יחסית אשר החל את פעילותו בשנת 1996 ומאז שנת 2011 עבר לבעלות של חברת פולאריס. עד היום, גופיל מכרה כ-8,000 כלי רכב חשמליים לכ-4,000 לקוחות שונים ב-40 מדינות בעולם. החברה מעסיקה כ-100 הכוללים גם מחלקת מחקר ופיתוח.

גופיל G3

גופיל G3


ה- G3 הינה משאית קלה קומפקטית במיוחד בעלת צמד מקומות ישיבה, הכוללת מידות צנועות המזכירות יותר טנדרון עם אורך של 3.22 מטר, רוחב של 1.1 מטר וגובה של 2 מטרים. בשל מימדיה הזעירים, מיועדת המשאית לשלל שימושים עירוניים עם יכולת להשתנות בהתאם לדרישות החל מכבאית, ועד לטנדרון פתוח או רכב גינון מיוחד השואב עלי שלכת. משקלו היבש של הגופיל עומד על 925 ק"ג עם יכולת העמסה של עד 700 ק"ג ויכולת גרירה של עד 3 טון.
הגופיל מצויד במנוע חשמלי 48V ושורת המצברים (מצבר תעשייתי) שנמצאת מתחת לתא המטען של הכלי, המאפשרים טווח נסיעה של 120 ק"מ בין טעינות, לצד מהירות מרבית שהוגבלה ל- 40 קמ"ש. משך הטעינה של הכלי נעה בין 6-10 שעות.
גופיל G3

גופיל G3


לדברי רווה תבורי, מנהל תחום הרכב החשמלי בד.ל.ב מוטוספורט : "הגופיל G3 הוא כלי רכב מאוד פונקציונאלי ועונה לצרכים מיוחדים של מוסדות בהם כלי שקט, לא מזהם, בעל יכולת תמרון עשוי להחליף כלים קיימים שמתאימים פחות לסביבה בה הם נמצאים. בחנו את הכלי ברצועות חוף, פארקים, מפעלים ובתי חולים וקיבלנו משוב נהדר מהלקוחות הפוטנציאליים שמעוניינים בכלי שימושי, ירוק וחסכוני במיוחד בעליות האחזקה".
מחיר גופיל G3 יחל ב-88,000 ש"ח