ג'יפ צ'ירוקי החדש בארץ

לצד עיצוב חיצוני מיוחד וחדשני, מצויד ג'יפ צ'ירוקי החדש במנוע 3.2 ליטר 271 כ"ס, תיבת אוטומטית 9 הילוכים ויכולת שטח אמיתית. המחיר החל מ-269,900 ש"ח.

ששי כהן 15 בספט, 2014
ג'יפ צ'ירוקי 2014

קבוצת "מכשירי תנועה" יבואנית JEEP לישראל מודיעה היום על התחלת שיווק הצ'ירוקי החדש בישראל, עם הבטחה ליכולת נסיעת שטח הגבוהה ביותר בקטגוריה. הדגם החדש שהוצג בארה"ב בשנה שעברה, מחליף את דגם ה-"ליברטי" ששווק כאן בשנים האחרונות, ומאמץ את השם "צירוקי" המזוהה עם יכולת השטח של ג'יפ.


לצד עיצוב מודרני וייחודי, עם חזית שמאוד לא אופיינית למותג ג'יפ, אך נראית מצוין לדעתנו, מבטיחים בחברה יכולות שטח הטובות בקטגוריה, לצד אבזור ונוחות של רכבי פרימיום. הדגם מצויד במערכת הנעה 4X4 חכמה ומתקדמת, היודעת לשלב בין הנעה קדמית של 2×4   להנעה של 4X4  בצורה אוטומטית בהתאם לסגנון הנהיגה של הנהג ותוואי הדרך, ובכך לשפר גם את צריכת הדלק כאשר לא נדרשת הנעה כפולה. בגרסת ה-LIMITED הקשוחה יותר, מצויד הרכב גם  במערכת ה ACTIVE DRIVE II כוללת גם הילוך כוח ובקרת ירידה במדרון. גרסת ה-  TRAIL HAWK הבכירה, כוללת גם את מערכת ה ACTIVE DRIVE LOCK  המצוידת בנוסף בכפתור ROCK (לנסיעה בתוואי קשה), נעילת דיפרנציאל אחורי ומערכת SELECT SPEED המאפשרת לטפס במדרון או לרדת בו בנסיעה לאחור ללא שימוש בדוושות ההאצה והבלימה. בנוסף ,דגם זה מצויד במתלים מוגבהים ובפגושים המיועדים לנהיגה בשטח קשה.

ג'יפ צ'ירוקי 2014

ג'יפ צ'ירוקי 2014


ג'יפ צ'ירוקי החדש ישווק בארץ עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.2 ליטר המפיק 271 כ"ס ומומנט מירבי של 32 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיץ הרכב ל- 100 קמ"ש תוך 7.6 שניות ומגיע למהירות מירבית של 209 קמ"ש. צריכת הדלק של הרכב עומדת על 10 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
ג'יפ צ'ירוקי 2014

ג'יפ צ'ירוקי 2014


הרכב ישווק בארץ ב- 3 רמות גימור לבחירה כאשר אבזור הרכב כולל כסטנדרט: 7 כריות אוויר, מערכת הנעה 4X4, בלם יד חשמלי, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי וקולי, תאורת נהיגת יום LED, מתזים לפנסים ראשיים, חיישני אורות וגשם, כניסה והתנעה ללא מפתח, פנסים קדמיים ואחוריים מעוצבים בטכנולוגית LED, קיפול חשמלי למראות צד, שמשות אחוריות כהות, מושב נהג עם כיוון חשמלי ל-8 מצבים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא מטען, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, מערכת מולטימדיה Uconnect עם מסך מגע 8.4“ לשליטה
במערכות המיזוג והגדרות הרכב, בקרת שיוט, בקרת אקלים כפולת איזורים, הגה וידית הילוכים בציפוי עור ועוד.
מחיר ג'יפ צ'ירוקי 2014 יחל ב- 269,900 ש"ח ויגיע עד 319,900 ש"ח.