ג'יפ רנגייד נחשף בז'נבה

ג'יפ מצטרפת לאופנת הג'יפונים הקומפקטיים עם דגם הרנגייד החדש שחשפה בז'נבה, אך נותרת נאמנה למסורת ומציידת אותו ביכולות שטח של ממש. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 05 במרץ, 2014

יצרנית הרכב ג'יפ מצטרפת לסגמנט רכבי הפנאי הקטנים וחושפת את הרנגייד ( Renegade ) החדש שפותח בשיתוף עם פיאט וחולק עימה מכלולים רבים. בניגוד למגמה המעט מצועצעת המאפיינת את שוק הג'יפונים, ג'יפ שומרת על מראה קשוח משהו עם עיצוב ריבועי וחזית המזוהה באופן מיידי עם תוצרת מותג השטח. למרות שימוש בפלטפורמת פיאט 500L, בג'יפ מבהירים שמדובר ברכב שטח אמיתי המצויד בהנעה כפולה לארבעת הגלגלים, הילוך כח, מרווח גחון של 22 סנטימטר, זוויות גישה ונטישה מרשימות ויכולת לחצות מעברי מים בעומק של 48 ס"מ. משלימים את החבילה : פגושים שחורים מאסיביים, מגני צד, בתי גלגלים תפוחים ומסילות גגון.

ג'יפ רנגייד

ג'יפ רנגייד


בתוך תא הנוסעים, מציע הרנגייד סביבת נוסעים נעימה ונאה הכוללת פתחי מיזוג לא שגרתיים, הגה ספורטיבי יחסית ולוח שעונים משולב צג דיגיטלי. לרשות הנהג תעמוד בנוסף מערכת תכניות נהיגה לבחירה בין מצבי נסיעה על סלעים, חול, שלג וכו'.
לדברי ג'יפ הרנגייד תוכנן כרכב גלובלי ולשם כך יצויד בלא פחות מ- 16 קומבינציות של יחידות כח כולל 4 מנועים מסדרת המולטי-אייר של קונצרן פיאט בהספקים של 120-170 כ"ס, 2 מנועי טורבו -דיזל, מנוע 2.4 ליטר בנזין עבור השוק האמריקני, ומבחר תיבות הילוכים ידניות 6 הילוכים, רובוטיות כפולות מצמד DDCT של פיאט ותיבת ההילוכים האוטומטית החדשה עם 9 הילוכים, שתהפוך אותו לרכב השטח הקטן הראשון בעולם המצויד בתיבת ההילוכים עם 9 יחסי ההעברה. לטובת החיסכון בדלק, יצויד הרכב במערכת כיבוי מנוע בעת עצירה.
ג'יפ רנגייד

ג'יפ רנגייד


גי'פ רנגייד מוצג כעת לראשונה בתערוכת ז'נבה. הדגם יגיע ליצור כבר בשנה הבאה ( כנראה במפעלי פיאט באיטליה ) וככל הנראה יעשה עליה גם אלינו.


ג'יפ רנגייד

ג'יפ רנגייד