דאצ'יה דאסטר אוטומטית נחשפה בפרנקפורט

דאצ'יה דאסטר זוכה לגרסה אוטומטית – רובוטית בדומה למספר דגמים נוספים של החברה, העשויים לחזק משמעותית את מכירות הדגם בארץ. בארץ במהלך 2016.

ששי כהן 19 בספט, 2015
דאצ'יה דאסטר אוטומטית

דאצ'יה הפתיעה בתערוכת הרכב של פרנקפורט ולצד דגמים אוטומטים-רובוטים שהוצגו לראשונה בתולדות החברה למספר דגמים ( סאנדרו, לוגאן ועוד ), חשפה החברה גם את הדאסטר האוטומטית שתוצע גם היא עם גיר רובוטי חד מצמדי העונה לשם " Easy-R ".
בעוד שדגמי הסאנדרו, סאנדרו סטפווי, לוגאן ולוגאן MCV יקבלו את התיבה הרובוטית עוד לפני סוף השנה, הדאסטר תקבל את התיבה האוטומטית רק בתחילת 2016. הדגמים האוטומטים יוצעו עם מנוע הטורבו TCe 90 המפיק 90 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים רובוטית עם מצמד יחיד ו-5 הילוכים. לצד מערכת Start&Stop סטנדרטית בכל הדגמים, יציעו הדגמים עד 20.4 ק"מ לליטר בממוצע, לצד פליטת CO2 נמוכה של 109 גרם לק"מ.



בתערוכה חשפה בנוסף דאצ'יה עדכונים קלילים לדאסטר שהוצג ב-2014, הכוללים: צבעים חדשים, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, מערכות מולטימדיה מתקדמות יותר ומצלמת רוורס מקורית ואיכותית שתוצע כאופציה לדגם.
דאצ'יה דאסטר, הינו הרכב המוביל את מכירות דאצ'יה בישראל ומאז החל השיווק בינואר 2015, עלו לכביש כ- 776 מדגמי הדאסטר המשווקים בארץ בדגמי בנזין ודיזל, עם הנעה קדמית או כפולה ותיבות הילוכים ידניות. מחיר הדאסטר מתחיל בארץ ב-89,900 ש"ח.