דאצ'יה דוקר לחברת שמרד אלקטרוניקה

אחרי פתיחה נאה בקרב הלקוחות הפרטיים, מתחילה דאצ'יה להיכנס גם לציי הרכב עם אספקת כלי רכב ראשונים מסוג דאצ'יה דוקר לחברת שמרד אלקטרוניקה.

ששי כהן 01 במרץ, 2015

מותג הרכב הזול דאצ'יה ממשיך להתפתח: לאחר שזכה לפתיחה מרשימה בשוק הישראלי עם כ-400 הזמנות שבוצעו בחודש ינואר, מהן כ-208 רכבים כבר סופקו באותו החודש, מדווחת דאצ'יה גם על כניסה לציי הרכב עם אספקה בחודש החולף של 4 4 רכבי דאצ'יה דוקר, לצי רכבי השירות של חברת שמרד אלקטרוניקה.


חברת שמרד אלקטרוניקה בע"מ היא חברת אינטגרציה מובילה בישראל לביצוע פרויקטים אינטגרטיביים בתחומי מערכות ביטחון ואבטחה אלקטרוניים, ואף הינה זכיינית של המשרד לביטחון פנים לביצוע מערכות מיגון במסגרת התכנית הלאומית "עיר ללא אלימות". במסגרת העסקה, סופקו לטכנאי השירות של החברה טנדרים מסוג דאצ'יה דוקר המצוידים במנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר 90 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית, ואבזור הכולל 2 דלתות צד ודלתות צד אחוריות המתאימות לרכבי שירות. דאציה דוקר צילום אסף לוי
רועי שחורי מנכ"ל דאצ'יה מסר את הרכבים לפיני זיו מנכ"ל שמרד, במרכז המכירות של דאצ'יה בפ"ת. לדבריו: דגמי דאצ'יה אידאליים לציי רכב בזכות אמינותם הגבוהה, החיסכון בהוצאות ובדלק וכן במחיר הנמוך ללקוח.
מאז החל שיווק דאצ'יה בישראל בחודש ינואר 2015 נמסרו כ-46 מדגמי הדאצ'יה דוקר.