דאצ'יה חנכה אולם תצוגה בנשר לתושבי הצפון

לא רק בפתח תקוה: מותג הרכב דאצ'יה חנך אמש אולם תצוגה שני בעיר נשר בהשקעה של 2 מיליון שקל, שישרת את תושבי חיפה וצפון הארץ.

ששי כהן 31 בינו, 2017

שנתיים לאחר שהושק מחדש מותג דאצ'יה בישראל, עם אולם תצוגה ראשי בפתח-תקוה ששירת מדינה שלמה, השיקה אמש החברה אולם תצוגה שני בישראל, שישרת את תושבי חיפה והצפון. האולם החדש שהוקם בהשקעה של 2 מיליון שקל, ממוקם בעיר  נשר ומשתרע על שטח של כ – 1,000 מ"ר וזהה למרכז המכירות המרכזי של המותג שבפ"ת.




בדומה לשיטת המכירות של האולם בפ"ת, גם באולם החדש בנשר יוצעו הדגמים עם אופציה לאספקה מיידית, אך יש לציין שמעטים הלקוחות שאכן רכשו את הרכב עד כה בשיטת ה-"שלם וקח".  לדברי רועי שחורי מנכ"ל דאצ'יה ישראל: " מרכז המכירות החדש יאפשר גישה ישירה לקהלים מגוונים ממגזרים שונים, ויציע לתושבי חיפה והצפון להינות מדגמי דאצ'יה במחירים משתלמים ומפתיעים,  גם בהיבט  עלויות האחזקה, האביזרים, והמוצרים הנלווים.אולם תצוגה דאצ'יה בנשר אולם תצוגה דאצ'יה בנשר, צילומים: שי ויליץ
מאז כניסת המותג לישראל, לפני שנתיים, יצרה דאצ'יה מהפכה צרכנית במחירי רכבים בענף הרכב. עם יותר מ- 6000 מכוניות שעלו לכבישי עד כה, זאת תוך הקפדה על המודל העסקי של דאצ'יה  – אין מבצעים והנחות והמחירים אחידים ונמוכים מלכתחילה לכולם.
מחיר דגמי דאצ'יה בישראל החל מ- 54,990 ₪ לדגם הסנדרו 1.2 ליטר ידני.