דגמי וולוו המיוצרים בסין יגיעו היום לאירופה ברכבת !

וולוו הינה יצרנית הרכב הראשונה בעולם, שהחלה לייצא מכוניות מסין לאירופה דרך פרויקט הרכבות החדיש והשאפתני ‘One Belt, One Road’ המבקש לחבר את סין עם רחבי העולם.

ששי כהן 31 במאי, 2017
וולוו S90 החדשה

פרויקט הרכבות המהירות הסיני החדשני ‘One Belt, One Road’ השואף לחזק את סין כמעצמה כלכלית, באמצעות פרויקט רכבות שאפתני המבטיח קו רכבת ממזרח סין ועד לונדון, רשם השבוע הישג נוסף כאשר יצרנית הרכב וולוו החלה לשתף עימו פעולה וייצאה השבוע ממפעל ההרכבה שלה " Daqing " בסין, מאות מדגמי ה- S90 החדשה, באמצעות הרכבת הסינית החדשה לבלגיה.




וולוו S90 החדשה בדרך להעמסה ברכבת וולוו S90 החדשה בדרך להעמסה ברכבת בסין
מדובר ביצרנית הרכב הראשונה בעולם העושה שימוש במיזם הרכבות הסיני החדש (OBOR), המבקש להחיות את נתיב הסחר הישן של "דרך המשי", עם מערכת רכבות מהירה ויעילה בין סין לאירופה, בדרך לעידן חדש של סחר גלובלי. 
המשלוח הראשון שיצא השבוע ממפעל ההרכבה הסיני, כלל את ראשוני דגמי וולוו S90 החדשה המיועדים עבור השוק האירופאי, שהועמסו על מכולות מיוחדות ואמורים להגיע היום (31/5) לבלגיה.
225 מכוניות יגיעו לאירופה אחת לשבוע. 225 מכוניות יגיעו לאירופה אחת לשבוע.
בחברה מדווחים שבכל מכולה מועמסות 3 מכוניות בזוויות מיוחדות כדי לנצל היטב את חלל המכולה, ונעזרים באביזרים מיוחדים המקבעים היטב את המכוניות ומונעים תזוזה שלהם במהלך הנסיעה הארוכה. בכל משלוח בקו החדש שיפעל בין מפעל ההרכבה הסיני ל-Zeebrugge שבבלגיה, יועמסו 225 מכוניות אחת לשבוע.
בוולוו מדווחים ששימוש בקו הרכבת החדש גם יעיל יותר מבחינת איכות הסביבה, עם הפחתה של יותר משליש מפליטת CO2 ביחס להובלה הימית המסורתית, לצד קיצור זמני האספקה.
בכל מכולה מאוחסנים 3 מכוניות בכל מכולה מאוחסנות 3 מכוניות
מפעל ההרכבה Daqing של וולוו בסין החל לייצר את ה-S90 החדשה בחודש נובמבר האחרון, ומדווח על ייצור מכונית בכל 3 דקות. למפעל כושר ייצור שנתי של 80,000 מכוניות, האמור לצמוח עם הגידול הצפוי של מכירות החברה בעולם. השוק הסיני נחשב כיום לשוק הגדול בעולם עבור וולוו, כאשר אשתקד מתוך סך מכירות עולמי של 534,332 מדגמי וולוו, צרך השוק הסיני 99,030 רכבים.
גרסת ה-4 מושבים היוקרתית תגיע לאירופה וארה"ב מסין גרסת ה-4 מושבים היוקרתית תגיע לאירופה וארה"ב מסין
במהלך השנה צפוי המפעל בסין להתחיל בייצור גם גרסאות ה- T8 ההיברידיות והמפוארות של ה-S90, המצוידות בארבעה מושבים בלבד, המיועדות גם ליצוא לאירופה ולארה"ב.