דגמי קיה GT סטינגר וסטוניק מגיעים לישראל

יבואנית קיה תחל לשווק בקרוב את דגם ה-GT סטינגר, מכונית ספורט סדאן יוקרתית ראשונה של החברה בארץ, וקיה סטוניק שיצטרף לקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים.

ששי כהן 10 במאי, 2018
קיה סטינגר GT

מכונית יוקרתית ספורטיבית ראשונה של קיה בישראל: חברת טלקאר, יבואנית קיה, תחל לשווק בקרוב את דגם ה-GT סטינגר החדש, מכונית ספורט-סדאן בעלת עיצוב דמוי "קופה 4 דלתות", שמצטרפת לקטגוריית הספורט-סדאן היוקרתיות כמתחרה לב.מ.וו סדרה 3, אאודי A4 ואלפא ג'וליה. לצידה של הסטינגר, תחל היבואנית לשווק בקרוב מאוד גם את דגם הסטוניק, רכב פנאי קומפקטי חדש, שיתחרה בדגמים כמו יונדאי קונה, טויוטה C-HR ואחרים.

קיה סטינגר GT


קיה GT סטינגר ישווק בארץ בתחילת הדרך בגרסת ה-2.0 ליטר טורבו, ויציע לצד עיצוב מפתה דמוי "קופה 4 דלתות", מפרט מרשים עם הנעה אחורית, מנוע טורבו המפיק 255 כ"ס ו-35.9 קג"מ כבר מ- 1,400 סל"ד ותיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות. רמת האבזור צפויה להיות עשירה במיוחד ותכלול מן הסתם שלל מערכות בטיחות מתקדמות. מחיר הדגם אינו צפוי להיות זול, ויחל להערכתנו בסביבת ה-250,000 שקל.

קיה סטוניק


קיה סטוניק יצטרף גם הוא בקרוב מאוד לשוק הג'יפונים הקומפקטיים, ויציע עיצוב מודרני עם שלל אפשרויות התאמה אישית של מראה הרכב (שילובי צבעים ועוד), לצד מרכב משפחתי קומפקטי. הדגם ישווק בארץ עם מנוע טורבו 1.0 ליטר, כנראה בהספק של 120 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים ויציע צריכת דלק של 20 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. האבזור צפוי להיות נדיב, עם מולטימדיה מקורית עם מסך צף ושלל מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. המחירים צפויים להערכתנו להיות בגזרת ה110-120 אלף שקל.
מפרט ישראלי מלא ומחירון בישראל יפורסמו עם תחילת השיווק בארץ.