דוקאטי סקרמבלר 2014 בישראל

זמן קצר במיוחד לאחר שהוצג בחו"ל, נוחת דוקאטי סקרמבלר החדש בישראל עם תג מחיר אטרקטיבי שיחל ב- 67,900 ש"ח בלבד לתקופת ההשקה.

ששי כהן 04 בנוב, 2014
דוקאטי סקרמבלר אייקון

חברת ליגל, יבואנית דוקאטי, מודיעה על התחלת שיווק דוקאטי סקרמבלר החדש בישראל, שבועות ספורים בלבד לאחר שהוצג בתערוכת האופנועים בגרמניה. הדגם החדש של דוקאטי, זוכה לתמחור אגרסיבי בתקופת ההשקה ויהיה לדגם הזול של המותג האיטלקי בישראל, עם תג מחיר התחלתי של 67,900 ש"ח בלבד, המשקף הנחה של 5,000 ש"ח ממחיר המחירון שנקבע לדגם.


דוקאטי סקרמבלר החדש מציע עיצוב מפתה בסגנון רטרו, אך לדברי היצרן איננו אופנוע רטרו המנסה להידמות למקור משנות ה- 60, ומצויד במנוע בנפח 803 סמ"ק מקורר אוויר ושמן, שלדת צינורות המזוהה עם היצרן, זרוע אחורית מאלומיניום, ושילוב של פרטי עיצוב ושימושיות מודרנים כמו תאורת LED קדמית, שקע USB ולוח שעונים דיגיטלי.
הסקרמבלר החדש מציע תנוחת רכיבה זקופה יחסית, מושב ארוך וכידון רחב ומצויד בנוסף גם בצמיגים דו-שימושיים המבטיחים לו גם יכולת נסיעת שבילים בשעת הצורך, לצד יכולת ספורטיבית בכביש, אך לא באופן קיצוני. בהיבט הבטיחותי מצויד הדגם בבלמי דיסק ומערכת ABS מתוצרת BOSCH.

דוקאטי סקרמבלר אייקון

דוקאטי סקרמבלר אייקון


הדגם ישווק בארץ בגרסאות ה– Urban Enduro, Full Throttle ו-Classic שכל אחת מהן מציעה סגנון משלה, כאשר בחזית הדגם עומדת גרסת האייקון בצבעי צהוב ואדום.
מחירי דוקאטי סקרמבלר 2014 בתקופת ההשקה יחלו ב- 67,900 ש"ח לדגם הבסיסי בצבע אדום ועד 80,900 ש"ח לדגם ה-Scrambler Urban Enduro.

עוד מדו גלגלי