עוברת לטורבו: הונדה CRV החדשה 2017

הונדה CRV החדשה זוכה לדור חדש ומתקדם המציע לראשונה גם מנוע טורבו 1.5 ליטר 190 כ"ס, מרכב המבטיח את תא הנוסעים המרווח בקטגוריה ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

ששי כהן 14 באוק, 2016
הונדה CRV החדשה 2017

5 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של הונדה CRV, רכב הפנאי הנמכר ביותר בארה"ב ב-20 שנים האחרונות, חושפת הונדה את הדור החמישי והחדש לחלוטין, המבטיח שילוב של תא נוסעים מרווח במיוחד, ניחוח פרימיום עם אבזור משודרג, ולראשונה גם מנוע טורבו 1.5 ליטר בהיצע המנועים, שיציע ביצועים נאים לצד תצרוכת דלק ופליטת מזהמים נמוכה. הדגם יגיע לשיווק בארה"ב עוד לפני סוף השנה, ולארץ צפוי להגיע במהלך 2017.

בכל הנוגע לעיצוב החיצוני בהונדה לא מחפשים מהפכות עם הדגם החדש, כדי לא לפגוע במה שנמכר טוב, ומסתפקים בליטוש העיצוב הנוכחי, כאשר השינויים העיקריים מתרכזים בחזית חדשה ומודרנית לרכב, המקנה ל-CRV יותר נוכחות עם מראה אלגנטי וספורטיבי יותר מבעבר. בצידי הרכב השינויים קלים יותר וחלקה האחורי של המכונית עוצב מחדש. יחד עם זאת, מדובר בדגם חדש לחלוטין היושב על השלדה החדשה של הונדה (המשרתת גם את הסיוויק החדשה). מידות הדגם החדש: 4.58 מטר באורך, 1.85 מטר רוחב ו-1.68 מטר גובה. בהונדה מבטיחים גם תא נוסעים מרווח במיוחד ולמרות בסיס גלגלים של 267 ס"מ (4+ ס"מ) שאינו נחשב לגדול במיוחד, מבטיחים בחברה את המרווח הטוב ביותר בקטגוריה לנוסעים מאחור. נפח תא המטען לפני קיפול מושבים אחוריים נדיב ועומד על 600 ליטר מכובדים.הונדה CRV החדשה 2017 הונדה CRV החדשה 2017
הונדה CRV טורבו !
החידוש העיקרי ב-CRV החדשה נוגע להחלפת מנוע ה-2.0 ליטר 155 כ"ס הבסיסי בהיצע, במנוע טורבו 1.5 ליטר, 4 צילינדרים, המפיק 190 כ"ס ומומנט מרבי של 24.7 קג"מ בין 2,000-5,000 סל”ד. מדובר במנוע שמוצע גם בהונדה סיוויק החדשה שמוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה במקום אוטומטית פלנטרית 5 הילוכים עד כה. בהונדה לא מספקים לעת עתה נתוני ביצועים או צריכת דלק של הדגם, אך מבטיחים נתונים הטובים בסגמנט. הדגם ישווק בהתאם לרמות הגימור עם הנעה קדמית או כפולה. במקביל תוצע גם גרסת 2.4 ליטר אטמוספרית 184 כ"ס, שככל הנראה לא תגיע לארץ.הונדה CRV החדשה 2017 הונדה CRV החדשה 2017
בתוך תא הנוסעים מציגה ה-CRV החדשה קפיצת דרך משמעותית בכל הנוגע לעיצוב ולאיכות החומרים, עם הבטחה לניחוח של פרימיום בדגם החדש ושיפור של ממש לעומת הדור הנוכחי, שתא הנוסעים שלו היה די פשוט בגרסאותיו הבסיסיות. אבזור הרכב יכלול מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "7, לוח שעונים דיגיטלי, בקרת אקלים כפולת אזורים, בלם יד חשמלי ועוד, ובסעיף הבטיחות תציע החברה חבילת בטיחות מורחבת הכוללת: מערכות התרעה על סכנת התנגשות, סטיה מנתיב, תנועה חוצה מאחור, שטח מת במראות, בלימה אוטומטית ומערכת עזר להיגוי.
הונדה CRV החדשה 2017 תיחשף רשמית בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס בחודש הבא ותגיע לשווקים בארה"ב עוד לפני סוף השנה. לארץ, תגיע המכונית ככל הנראה רק במחצית השניה של 2017.