דור 8: נחשפה טויוטה קאמרי 2017 החדשה

טויוטה קאמרי, המכונית הנמכרת ביותר בארה"ב ב-15 שנים האחרונות, נחשפת בדור חדש המבטיח להיות המשפחתית המרתקת ביותר שייצרה טויוטה.

ששי כהן 10 בינו, 2017
טויוטה קאמרי 2017

5 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של טויוטה קאמרי, המכונית הנמכרת ביותר בארה"ב בשנים האחרונות (אם נשים בצד את הטנדרים), חשפה טויוטה בארה"ב את הקאמרי החדשה לשנת 2017, המבטיחה לטענת החברה להיות "המשפחתית המרתקת ביותר שייצרה החברה אי פעם". עבור טויוטה, מדובר באחד הדגמים החשובים ביותר שלה בעולם, עם יותר מ-18 מיליון רכבים שנמכרו מאז החל השיווק של הדור הראשון ב-1982. הדגם משווק כיום ביותר מ-100 מדינות ומיוצר ב-10 מפעלים שונים בעולם.



טויוטה קאמרי 2017 טויוטה קאמרי 2017
בהמשך למגמות של תעוזה ויציאה קלה מעולם השמרנות המאפיינים את החברה, זוכה גם הקאמרי החדשה לעיצוב חדש לחלוטין, עם 2 גרסאות עיצוב (קלאסית וספורטיבית), המציגות התקדמות ענקית מול הדור הנוכחי בכל הקשור למראה חיצוני נחשק. הדגם החדש פותח גם על שלדת ה- TNGA החדשה של החברה, המבטיחה שילוב מוצלח יותר של ביצועים, נוחות ובטיחות. הדגם החדש גם צומח קלות במידות עם 4.85 מטר באורך, 1.84 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 282 ס"מ, אך מצמצם 3 ס"מ בגובה ל-1.44 מטר לטובת התנהגות הכביש וצריכת הדלק.

היצע המנועים יכלול 3 מנועים חדשים לחלוטין: 3.5 ליטר חדש עם הזרקת דלק ישירה, ו-2.5 ליטר, 4 צילינדרים, שיוצע בגרסת בנזין או היברידית חסכונית. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 8 הילוכים. נתוני הספק, ביצועים וצריכת דלק לא נמסרו לעת עתה. בתוך תא הנוסעים, מציגה הקאמרי החדשה עיצוב חדש ומודרני משמעותית מהדור היוצא, המקנה תחושה איכותית ויוקרתית, לצד שדרוג האבזור עם לוח שעונים המשלב מסך "7, מערכת מולטימדיה חדשה מדור 3 של החברה עם מסך מגע "8, אופציה לתצוגת נתונים עילית ועוד. אבזור הבטיחות קופץ מדרגה גם הוא עם שילוב חבילת הבטיחות "Toyota Safety Sense", הכוללת מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, התראה על סכנת התנגשות (כולל הולך רגל) ועוד.טויוטה קאמרי 2017 טויוטה קאמרי 2017
טויוטה קאמרי 2017 החדשה תגיע לשוק האמריקאי כבר בקיץ הקרוב. לעת עתה, לא ידוע אם הדגם יגיע גם לארץ עוד השנה.