נחשפה פיג'ו 508 החדשה 2018

פיג'ו 508 החדשה 2018 נחשפת רשמית. בתפריט: עיצוב ספורטיבי דמוי קופה 5 דלתות, תא נוסעים בסגנון הקוקפיט של פיג'ו ומערך שלם של מערכות בטיחות מתקדמות כולל אופציה למערכת לראיית לילה. החשיפה הרשמית בעולם – בחודש הבא.

ששי כהן 21 בפבר, 2018

7 שנים לאחר שהוצגה פיג'ו 508, המשפחתית הגדולה של החברה המשווקת בארץ כמכונית מנהלים, חושפת פיג'ו פרטים ראשונים של ה-508 החדשה שתיחשף רשמית בתערוכת ז'נבה בחודש הבא. בדומה למהלך שנעשה ב-308 המשפחתית, גם כאן שומרת פיג'ו על השם הנוכחי ולא כפי שהיה נהוג בפיג'ו עם החלפת מספר הדגם בכל דור חדש (ה-508 החליפה את ה-407 שהחליפה את ה-406 שהחליפה את ה-405 וכן הלאה).



פיג'ו 508 החדשה נשארה נאמנה לערכי המותג בכל הקשור להנאה מהנהיגה. היא נשענת על פלטפורמת ה-EMP2 המתקדמת, המסייעת להפחית את משקל הרכב ב-70 קילוגרמים לעומת הדור היוצא, מה שמשפר את הביצועים, הבטיחות והחיסכון בדלק. בנוסף, מבטיחה המכונית מערך שלם וחדשני של מערכות בטיחות אקטיביות שיסייעו במניעת תאונות ויהוו פריצת דרך בקבוצה זו, כולל מערכת לראיית לילה, מערכת מצלמות היקפיות ושלל מערכות הבטיחות המתקדמות. 

פיג'ו 508 החדשה 2018


ה-508 החדשה זוכה לעיצוב מודרני ואף ספורטיבי, עם חזית ברוח עיצוב דגמי פיג'ו החדשים, וכן עיצוב מקורי לחלקה האחורי של המכונית. בימים בהם נאבקים בסגמנט על הלקוחות שנוטשים לעולם הג'יפונים, מצהירים בפיג'ו שהחליטו לצאת מחוץ לקופסא עם מבנה של 'פאסט-באק' (5 דלתות קופה) ראוותני שללא ספק עושה חשק. בתוך תא הנוסעים, מציג הדגם יישור קו עם שפת העיצוב החדשה של פיג'ו אותה ראינו גם ב-3008 וב-5008 החדשים, עם סביבת נהג בסגנון תא טייס (I-Cockpit), מסך "8 צף, לוח שעונים דיגיטלי ווירטואלי "12.3, הגה מוקטן ומהיר תגובה, ידית הילוכים ג'ויסטיק וקונסולת מכשירים מרכזית עם מתגים בסגנון פסנתר.

פיג'ו 508 החדשה 2018


ה-508 החדשה תוצע עם מגוון גדול של מנועים, בהם שני מנועי בנזין עם 180 ו-225 כ"ס וארבעה מנועי דיזל בהספק שבין 130 ל-180 כ"ס, בצמוד לתיבות אוטומטיות עם 8 הילוכים. ברבעון השלישי של שנת 2019 תגיע גם גרסת פלאג-אין-היבריד חדשנית.
פיג'ו 508 החדשה 2018 תוצג רשמית בתערוכת ג'נבה בחודש הבא, ותגיע לייצור ברבעון השלישי של השנה, אך ספק אם נראה אותה בארץ לפני תחילת 2019.