דלקן אוניברסלי: החלה מהפכת הדלקנים בישראל

באיחור של 19 שנה ! יצאה מהפכנת הדלקנים לדרך ומאפשרת לכל בעלים של התקן תדלוק (פזומט, דלקן וכו') לתדלק את רכבו לא רק בחברת הדלק עימה חתמו על חוזה. בדרך, תצטרכו רק להחליף את התקן התדלוק ברכביכם.

ששי כהן 17 בינו, 2018
דלקן אוניברסלי

19 שנה לאחר שהגו את הרעיון במקור, יצאה לדרך סוף סוף בתחילת החודש מהפכת הדלקנים, המבטיחה לכל בעלים של רכב המותקן בו התקן תדלוק לתדלק את רכבו בכל תחנת דלק (גם של חברות מתחרות), ובשלב הראשוני דרך משאבות מיוחדות שעברו הסבה להתקן "דלקן אוניברסלי" ואמורות להיות כיום כבר בכל תחנת דלק בישראל.



החל מה-1/1/18 נכנסה לתוקף רפורמת הדלק האוניברסלי, המאפשרת לכל נהגים אשר ברכבם מותקן התקן תדלוק (כמו פזומט, דלקן ואחרים), לתדלק את רכבם בכל תחנת דלק שיבחרו. בשלב הראשון התדלוק יתאפשר רק במשאבות הדלק עליהן מסומן "דלקן אוניברסלי". עד לסוף שנת 2018 ישודרגו כל המשאבות בתחנות לתדלוק אוניברסלי. כך למעשה הלקוח או החברה בעלת הרכב אינם כבולים לביצוע תדלוק בתחנות של רשת מסויימת ופתוחים למעשה לבצע תדלוק אוטומטי בכל תחנת דלק בה יבחרו (בהתאם להסכם עם החברה).

דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי


האם ניתן לתדלק מידית בדלקן האוניברסלי?
לא. לשם שימוש בדלקן האוניברסלי יש צורך להחליף את התקן התדלוק ברכב להתקן אוניברסלי שיודע לתקשר עם המשאבות שהותאמו. נכון לעכשיו, רק כמה אלפי אנשים החליפו את התקן התדלוק ברכבם.
דלקן אוניברסלי ניתן להתקנה הן ברכבים פרטיים והן ברכבי חברה