האח הקטן: DS3 קרוסבק נחשף רשמית

DS3 קרוסבק מצטרף לשוק הקרוסאוברים הקטנים, עם עיצוב דמוי קופה, ואופציה לדגם 100% חשמלי. בקרוב בישראל

ששי כהן 14 בספט, 2018

שנה וחצי לאחר שנחשף ה-DS7 קרוסבק, הדגם הראשון של מותג DS שעבר לניהול עצמאי ונפרד מסיטרואן, חושף מותג היוקרה החדש דגם שני בהיצע הדגמים, עם ה-DS3 קרוסבק שנחשף אמש.




הדגם החדש בעל המידות הקומפקטיות (4.12 מטר אורך, 1.8 מטר רוחב), מצטרף לקטגוריית הקרוסאוברים הקטנים, שם לעת עתה, לא נמצאים שחקנים ממותגי יוקרה, ומציע עיצוב שרירי דמוי קופה, המשולב בשפת העיצוב הנוכחית של DS (גריל קדמי, יחידות תאורה אחוריות ועוד), המתוגברים בידיות פתיחת דלתות נשלפות, מרכב בצביעה דו-גוונית ועוד.

ה-DS3 קרוסבק זוכה להיות גם הדגם הראשון של PSA העושה שימוש בפלטפורמת CMP החדשה והמודולארית, אשר תומכת גם בגרסאות חשמליות והיברידיות וצפויה לשמש גם דגמים חדשים נוספים של פיג'ו-סיטרואן בעתיד. כבר עם חשיפת הדגם יוצע ה-DS3 קרוסבק בגרסה 100% חשמלית, המצוידת במנוע חשמלי 100kW המפיק 136 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות, טווח נסיעה של 300 ק"מ בין טעינות לפי תקן ה-WLTP המחמיר יותר, טעינה מלאה דרך שקע חשמל ביתי בתוך 5 שעות ושימוש בסוללות ליתיום-יון הממוקמות מתחת לרצפת הרכב.
לצידה של הגרסה החשמלית יוצע הקרוסבק הקטן גם עם מנועי בנזין מסדרת ה-PureTech בהספקים של 155 כ"ס ותיבה אוטומטית 8 הילוכים, או בגרסאות 1.2 ליטר 110 ו-130 כ"ס עם תיבות ידניות או אוטומטיות 6 הילוכים, וכן בגרסת דיזל 1.5 ליטר 100 כ"ס שמיועדת בעיקר לאירופה.
בתוך תא הנוסעים מציע ה-DS3 קרוסבק את שפת העיצוב הנוכחית של DS, הכוללת מתגים בשילוב קריסטל, חיפויי עור המשולבים גם בלוח השעונים והדלתות, לוח שעונים דיגיטלי "12.3, מסע מולטימדיה מרכזי ועיצוב ייחודי למתגים.
DS3 קרוסבק יוצג רשמית בתערוכת פאריס שתתקיים בתחילת חודש אוקטובר.