הגאדג'טים האחרונים בעולם הרכב

גאדג'טים לרכב הם צעצועים קטנים שעוזרים להרגיש בנוח בעת נהיגה ברכב ולנהוג בבטחה. מאמר זה יעזור לכם להכיר מספר גאדג'טים לרכב שינעימו ויקלו עליכם בעת הנהיגה. ( מדור פרסומי)

ששי כהן 08 בדצמ, 2014

שותים קפה טוב ברכב- גאדג'טים לרכב
מכונת אספרסו- יש אפשרות לקנות מכונת אספרסו שמותאמת במיוחד לרכב ומאפשרת ליהנות מכוס קפה חזקה עם ארומה נפלאה. מחברים את המכונה למצת הרכב, מוסיפים לה פוד קפה (יש לקנות פוד שמותאם למכונה) ומים ובלחיצת כפתור ניתן למזוג את האספרסו הטרי היישר לכוס ולהגיע אל העבודה או הפגישה הראשונה מחויכים וערניים.


זרוע אוניברסאלית- יש סוגים רבים של זרועות, תופסנים להגה ומגנטים שמשמשים לתנוחה הנכונה והנוחה ביותר של הרכב בעת הנהיגה. כאן מדוהר לע רק על גאדג'ט נוח אלא גם על גאדג'ט שמבטיח בטיחות מקסימאלית בעת נהיגה.
כוס תרמית- ניתן לקנות כוס תרמית מיוחדת לרכב אותה מחברים למצת של הרכב ונהנים מכוס קפה חמה לאורך הנהיגה.
ארגונית לרכב- כאן מדובר על תיק מיוחד לכל הדברים שחיוניים ברכב. התיק שיעזור לכם לסדר את הבלגן. בארגונית ניתן לשים את הפלאפון, הכבלים השונים, העטים, חיבורי USB, אוזניות, רישיונות והרשימה עוד ארוכה.
גאדג'ט מזרן- אנשים מנצלים פעמים רבות נסיעות ארוכות לשינה ברכב. אחד מהגאדג'טים האטרקטיביים ביותר הוא מיטה מתנפחת למושב האחורי של הרכב.
כיסוי מיוחד- אם יש לכם בעלי חיים שמשירים שיערות, תמיד תוכלו להזמין כיסוי מיוחד עליו ישב הכלב ולאחר הנסיעה תוכלו לנער. בצורה זו תוכלו להבטיח לעצמכם שבעל החיים לא ילכלך את הריפוד של הרכב ושלא יהיה מצב של ריחות רעים משום שבעל החיים הקיא בנסיעה או עשה את צרכיו ולא הצלחתם להוריד את הריח מהריפוד ברכב.
שלט אחורי- גאדג'ט אטרקטיבי נוסף הוא שלט LCD אותו מתקינים בשמשה האחורית של הרכב ובאמצעותו ניתן להעביר מסרים לרכבים אחרים שנמצאים אחריכם.
SMS בעת נהיגה
שליחה וקבלה של SMS בעת נהיגה הן פעולות מסוכנות ביותר וזאת משום שמדובר על פעולות שמסיחות את דעתו של הנהג מהכביש ומהנהיגה. נכון להיום אין עדיין מערכת לשליחת SMS ברכב שמסוגלת לבצע את כל הפונקציות בהם מעוניינים, אך ההמלצה היא לבדוק מעת לעת לגבי פיתוחים חדשים מדי תקופה קצרה. למרות זאת, יש פיתוחים שונים של אפליקציות שונות שמיועדות לעזור לנהגים להתמודד עם שליחת סמסים ומענה לדואר האלקטרוני בעת נהיגה. יש אפליקציה שחוסמת בפני הנהגים שיחות והודעות בעת נהיגה וזאת על מנת לא לסיח את דעתם. יש אפליקציה שמאפשרת מענה אוטומטי לשיחות והודעות משלושה מספרי טלפונים. אפליקציה שמאפשרת הקשבה אוטומטית להודעות ושליחת הודעה אוטומטית שאתם במהלך נהיגה לצד המתקשר וכן אפליקציה שמקריאה לנהגים את הסמסים והמיילים ומאפשרת הכתבת תשובה קולית חלקית לנמענים. לאור כל אלו , המסקנה היא שבקרוב מאוד נוכל ליהנות גם ממערכת מתקדמת של שליחת הודעות כתובות בצורה בטוחה עת נהיגה מהטלפון הסלולארי שלכם.

עוד מחדשות רכב