בהתאם לאסטרטגית החברה החדשה , מצליחה הונדה לחזק את קטגוריית האופנועים 250 סמ"ק ומציגה גידול של 50% במכירות .
חברת מאיר , יבואנית הונדה אופנועים , מדווחת על זינוק של 50% במכירות אופנועי 250 סמ"ק , בשנה בה השוק הדו-גלגלי מציג נתוני מכירות מאכזבים עם ירידה של 3% במכירות הסגמנט הנ"ל .
בהונדה אשר הכריזה השנה על אסטרטגיית שיווק חדשה , בה תנסה להעביר את רוכבי הקטנועים חזרה לשוק האופנועים ובעיקר לדגמי ה- 250 סמ"ק , מדווחים כעת על זינוק של 50% במכירות כאשר דגם ה- CBR250R הפך להיות הדגם השני הכי נמכר של החברה בארץ עם 146 יחידות שנמכרו , יחד עם הקטנוע NSC110 ממנו נמכרו בדיוק אותו מספר כלים .
במקום הראשון במכירות הונדה אופנועים בישראל , ממוקם הקטנוע המתקדם הונדה PCX125 עם 182 יחידות . במקביל , מדווחים בהונדה על שמירה של נתח השוק של המותג בארץ במהלך 2012 למרות ירידה כוללת של 18% במכירות של כל השוק הדו גלגלי .