הונדה אורבן EV קונספט נחשפה בפרנקפורט

תערוכת פרנקפורט 2017: הונדה מתחייבת שתציע גרסה חשמלית עבור כל דגם חדש שמיועד לשוק האירופאי, וחושפת במקביל רכב עירוני חשמלי העונה לשם: אורבן EV קונספט.

ששי כהן 13 בספט, 2017

האם בקרוב נזכה לראות מכונית עירונית חשמלית של הונדה? באירופה, זה צפוי לקרות כבר בעוד כשנתיים, בארץ אולי קצת יותר. הונדה חשפה בתערוכת הרכב של פרנקפורט את ה-"הונדה אורבן EV קונספט", רכב עירוני 100% חשמלי בגרסת קונספט לעת עתה, ומודיעה על התחייבותה להציע גרסאות חשמליות (100% חשמליות או היברידיות) לכל דגם חדש שתציע החברה עבור השוק האירופאי (שכולל גם אותנו במקרה הזה), כאשר הדגם הראשון שמגיע לייצור הוא ה- CRV הייבריד החדש שמוצג כעת בתערוכה.



הונדה אורבן EV קונספט 
הדגם ה-100% חשמלי החדש של הונדה שמוצג כעת בתערוכת הרכב הגרמנית, פותח על שלדה חדשה לחלוטין ומדגים את שפת העיצוב החדשה של הונדה עבור המכונית העירונית החשמלית שלה, שתגיע רשמית לשוק בעוד כשנתיים, ומציגה עיצוב עיצוב מתוחכם, עם מרכב 3 דלתות נמוך ורחב, הקצר ב-10 ס"מ מהונדה ג'אז, ומרמז אף על אופי ספורטיבי, וכולל שלל גימיקים עיצוביים מתוחכמים (בעיקר בתחום התאורה) יחד עם ערבוב אלמנטים של הונדה משנות ה-70. אם גרסת הייצור שלה אכן תהיה דומה לרכב הקונספט, אז ללא ספק מדובר כאן בבשורה עיצובית מעניינת ונחשקת. בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית מראה עתידני שככל הנראה לא ישאר זכר ממנו בגרסת הייצור, עם עיצוב נקי, ספסל קדמי מפנק, ולוח שעונים הכולל מסך אחד ענק הנמתח כמעט לרוחב כל המכונית. דלתות הרכב הינן הפוכות מהמקובל, מה שנקרא בד"כ: " דלתות התאבדות"…

הונדה CR-V היברידית
הדגם הראשון שזוכה לחשמול הוא רכב הפנא הונדה CR-V, שזוכה לגרסה היברידית שנחשפת רשמית בתערוכה, ותגיע לשוק האירופאי (ואולי גם אלינו) כבר ב-2018. הגרסה החדשה מבוססת על ה-CRV החדש שהוצג השנה כבר בארה"ב, וכעת מגיע גם לאירופה. הגרסה ההיברידית מצוידת במנוע 2.0 ליטר בנזין וצמד מנועים חשמליים, ומאפשרת נסיעה גם על גבי חשמל בלבד. לצידה מושקת רשמית באירופה גם גרסת הבנזין של הדור החמישי של ה- CR-V, המצוידת במנוע טורבו 1.5 ליטר 190 כ"ס שיגיע לארץ במהלך 2018.

הונדה CR-V היברידית

הונדה CR-V היברידית