הונדה אקורד 2016 – מתיחת פנים לדגם האמריקני

הונדה אקורד 2016 בגרסתה האמריקנית זוכה למתיחת פנים קלה, הכוללת עיצוב מעודכן, תוספת אבזור ושיפור הבטיחות.

ששי כהן 27 ביול, 2015
הונדה אקורד 2016

3 שנים לאחר שהציגה חטיבת הונדה בארה"ב את הדור התשיעי של הונדה אקורד, אחת המשפחתיות הפופולריות בצפון אמריקה, חושפת הונדה בעמק הסיליקון בקליפורניה מתיחת פנים קלה לדגם, האמורה לרענן אותו מול המתחרות החדשות בארה"ב ובראשן פולקסווגן פאסאט החדשה, טויוטה קאמרי ויונדאי סונטה. בעוד שבאירופה החליטו להפסיק בקרוב את שיווק האקורד, לארץ מיובאים כעת שני הדגמים, כאשר הגרסה האירופאית מיובאת ע"י חברת מאיר היבואנית הרשמית, והגרסה האמריקנית מיובאת לארץ במסגרת היבוא המקביל של אלבר, בגרסתה ההיברידית בלבד.



בעל הנוגע לעיצוב החיצוני, זוכה הונדה אקורד 2016 לחזית מחודשת לרכב הכוללת יחידות תאורה בעיצוב חדש ובטכנולוגיית LED, פגוש חדש ומעט יותר ספורטיבי וגריל קדמי עמוס כרום ובעל עיצוב לא ברור שנראה כהכלאה של דגמי הונדה וחטיבת היוקרה שלה – אקורה ( Acura ). מבט מהצד חושף חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, הכוללים אופציה לחישוקי "19 ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים שינוי קל בפגוש ויחידות תאורה מעודכנות.

הונדה אקורד 2016

הונדה אקורד 2016


בתוך תא הנוסעים רושמת האקורד המחודשת שינויים קלים בסביבת הנהג, כאשר החידוש המרכזי כולל אימוץ מערכת המולטימדיה החדשה של הונדה, הכוללת מסך מגע "7, עם תמיכה בטלפונים של אפל עם מערכת ה- Apple CarPlay וכן בטלפונים אנדרואיד עם מערכת ה- Android Auto support.
הונדה אקורד 2016

הונדה אקורד 2016


מתחת למכסה המנוע לא נרשמו חידושים משמעותיים והיצע המנועים ימשיך לכלול את מנועי הבנזין 2.4 ליטר 189 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה וכן בדגם V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 278 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית. גרסת ההייבריד המחודשת שרלוונטית גם לארץ, תוצג בהמשך.